obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Aanpassingen ontvangers?
Henk2304
Sinds een paar dagen valt mij op dat ik bij het invoeren van een zendernummer niet meer alleen het nummer maar ook één of twee voorloopstreepjes zie verschijnen. Dus als ik "1" kies zie ik "--1" staan; die voorloopstreepjes zijn mij nog niet eerder opgevallen.
Bovendien zag ik vanmorgen dat zowel mijn laatst bekekenen TV- als mijn laatst beluisterde radiozender teruggezet waren naar de eerste uit de lijst (1, resp. 801). Meestal duidt dat op een reset van de ontvanger. Gisteravond zag ik ook onderhoud aangekondigd voor afgelopen nacht (8-12-2001 van 1.00 - 5.00 uur).

Weet iemand of en zoja wat er allemaal gewijzigd is?
L8r, Henk
 
Jutta
Die streepjes sinds kort zijn mij inderdaad ook opgevallen. Veranderingen heb ik niet ontdekt, maar wel dat ik sinds vorige week met de afstandbediening soms niet kan zappen. Heb al een nieuwe afstandbediening ontvangen, maar het probleem blijft. Ik heb gemerkt dat het zich voor doet als ik op een tweede hdmi-kanaal naar films kijk (die speel ik via een aangesloten laptop af op de tv), of als ik de Motorola uitzet en meteen weer aanzet. Ook dan kan ik niet zappen of naar het menu. De functies van de tv, zoals volume harder af zachter zetten, van kanaal wisselen of de tv uitzetten werken allemaal wel. Laat ik de Motorola 5 minuten uitstaan en zet ik hem weer aan, dan doen alle functies het weer! Vreemd.
Jutta
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanpassingen ontvangers?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuwe tv ontvangers Helpdesk : 4 14 jun 2014
tv-ontvangers VIP1960 en voedingsadapte Helpdesk : 3 16 mei 2014
2 ontvangers Digitenne Algemeen : 7 31 jan 2011
Advertentie