obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
slecht ontvangst 3e draadloze verbindingsset
schapendoes
Vandaag de 3e set aangesloten en geeft deze een rood signaal van het 'huisje' symbool.
De andere 2 verbindingssets doen het uitstekend. KPN geeft aan dat er max. 3 geïnstalleerd mogen worden.
Graag advies waaraan dit kan liggen. Lokatie de eerste 2 parterre, de nieuwe 3e op de 1e etage.
Alle 3 rechtstreeks gekoppeld in stopcontact en met de juiste HDMI kabel.
Hoop snel advies te horen, met groet Johanna
 
connection001
je hebt ze dus alle 3 rechtstreeks in het stopcontact ? geen stekkerdoos he ?
weet u misschien ook zo op welke stroomgroep de 3de ontvanger zit aangesloten ?
 
schapendoes
alle 3 rechtstreeks in een stopcontact. En wat de 3e stroomgroep betreft: geen idee, maar wel een andere
dan de eerste 2. ( 2 x parterre en 1 x eerste etage)
Hoop de oplossing te beluisteren met groet!
 
connection001
als het huislampje rood gaat branden , betekend dat er iets op stoort.
kijk als die 3 ontvanger op een groep zit aangesloten met een dimmer/magnetron/wasmachine/vaatwasser/droger etc. kan dat storen , ik weet niet of u dat kan nagaan ?
 
schapendoes
Ja, op de eerste etage zit de adapter in de groep waar ook de inbouwspots met dimmer zit.
Is dit het probleem?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 06 2011 19:46:47:
Vergeet nog een belangrijk aspect:
Ik dacht dat de adapter wellicht kapot was en heb dus op de 1e etage een adopter van de parterre uitgetest. Dat werkte uitstekend.
Vervolgens weer alles teruggeplaatst ( dus totaal 3 adapters ) resultaat: parterre 2x prima en wederom
Etage rood.
Gewijzigd door schapendoes op 06 december 2011, 19:46
 
connection001
jaa dat kan goed het probleem zijn , is er een kans om hem op een groep te zetten ?
 
schapendoes
geen idee, maar ik denk het niet. Alles van de 1e etage zit op één groep.
 
connection001
en wat zit er zoal op die groep allemaal behalve de dimmer ?
 
schapendoes
3 kamers + gang/overloop met inbouwspots+dimmer [in lichtschakelaar], computer, printer, oplader iPhone.
Het vreemde is en blijft dat wanneer ik één van de adapters op de parterre uit het stopcontact haal, doet de adapter op
de etage wel. Ondanks dat de KPN zegt max. 3 stuks, lijkt het alsof hier 2stuks het max. is ?
 
connection001
als je stekker van de dimmer en de oplader van de iphone eruit haalt en de adapters van de parterre erin doet , doet die adapter het boven dan wel ?

3 adapters moet gewoon kunnnen. maar ligt nu aan iets dat stoort op het draadloos ontvangst.

dus misschien zou u dat eens kunnen proberen en dan kijken of die het wel doet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'slecht ontvangst 3e draadloze verbindingsset', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe KPN app slecht?! Programma aanbod : 2 30 okt 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Slecht beeld bij sportuitzendingen Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 1 13 aug 2015
Radio ontvangst bij ITV ontvanger Frequently Asked Questions : 1 02 mrt 2015
WIFI op 4 meter van router is SLECHT! WiFi : 2 10 nov 2014
Advertentie