Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Pagina 2 van 2: 12
|
slecht ontvangst 3e draadloze verbindingsset
|
|
schapendoes |
Geplaatst op 07 December 2011, 16:57
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 06 Dec 2011 |
ga ik straks uitproberen, met dank! |
|
|
connection001 |
Geplaatst op 07 December 2011, 16:58
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 06 Dec 2011 |
prima, ik hoor wel of het heeft geholpen of niet |
|
|
field engineer |
Geplaatst op 10 December 2011, 18:17
|
Activiteit Berichten: 33 Lid sinds: 10 Dec 2011 |
het probleem hoeft niet direct bij de 3e ontvanger te liggen. het kan ook wezen dat er tussen de 1e en 2e ontvanger iets zit waardoor ontvanger 3 stoort. sluit ze alle 3 eens aan in bijv. de woonkamer op 3 verschillende stopcontacten en kijk wat ze doen. rood is namelijk al tijd een tekendat er iets tussen ziten waar dan ook in huis die een storing veroorzaakt op het stroom net werk. we maken vaak mee dat alles goed werkt tot er iemand koffie zet of een was draait. dan blijkt dat dit op de zelfde stroom lijn zit. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'slecht ontvangst 3e draadloze verbindingsset', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nieuwe KPN app slecht?! | Programma aanbod | : 2 | 30 Oct 2016 |
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 13 Mar 2016 |
Slecht beeld bij sportuitzendingen | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 1 | 13 Aug 2015 |
Radio ontvangst bij ITV ontvanger | Frequently Asked Questions | : 1 | 02 Mar 2015 |
WIFI op 4 meter van router is SLECHT! | WiFi | : 2 | 09 Nov 2014 |
Advertentie