obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
Digitenne en Vista
nico
Vandaag heb ik e30plus gekocht bij BCC. Op de doos staat compitable met Vista, maar ik krijg het geheel niet aande praat met de bijgeleverde software. Wie heeft er goede raadShock
 
nico
Wel, ik heb de boel voor een tweede keer geïnstalleerd en het werkte direct. Wat ik wel storend vind, is het langzame overschakelen tussen kanalen. Soms duurt dat wel 20 seconden.
Nu ben ik aan het kijken hoe de opname functie werkt. Voorlopig nog zonder succes:p
 
nico
Tja, het was een hele klus om de Anysee van KPN aan de praat te krijgen. De bijgeleverde software gaf veel problemen. Het werkte allemaal irritant traag. En de functie timeshift helemaal niet. Opnemen ging soms goed.
Uiteindelijk ben ik terrecht gekomen bij www.anysee.fi en daar heb ik de laatste versie van Anysee gedownload en geïnstalleerd,(1.2.14) en de laatste driver van juni 2007Cool
Nog steeds is het programma niet echt flitsend, maar het is nu wel te doen. Ook de functie timeshift werkt, in tegenstelling tot de KPN versie. Ik was erg verbaasd om te merken dat de menu's gewoon in het Nederlands waren gesteld. Omdat ik nogal aan het testen ben, loopt ook deze nieuwe versie af en toe in de soep. Ik ben benieuwd of dit een hinderlijk iets is bij normaal gebruik.
Ik krijg in iedergeval de indruk dat er nog wel een paar updates zullen komen voor het allemaal vlekkeloos werkt.Sad
Kortom. KPN verkoopt zaken, die op zich wel werken, maar de organisatie van KPN is niet in staat (bij dit product) om de juiste software met de juiste hardware in het zelfde doosje te stoppen, heel veel ergenis voor veel klanten als gevolg.
Bij BCC riepen ze al dat het onder Vista niet zou werken. Dat klopte dus, want de KPN levert er verouderde en niet volledig Vista compatible software bij.
Dom, dom, oliedom.
Ik ben benieuwd hoe mijn verder ervaringen zijn met Digitenne van KPN onder Vista, met hun hardware via BCC (KPN was uitverkocht) en de software uit Finland.......
Hoe het mij verging op de KPN helpdesk, hoef ik natuurlijk niet te vertellen..... (Ik weet het echt niet meneer....) en bij de Primafoon (Tja, het is allemaal een beetje nieuw, ik heb er echt geen verstand van....
Dom, dom, oliedom.
 
Wout
Bedankt voor het posten van je ervaringen Nico! Smile
De feedback was nihil.Sad

Toch zullen meer mensen hier wat aan hebben.Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitenne en Vista', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
digitenne twintuner Frequently Asked Questions : 2 17 mrt 2014
Advertentie