obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
3x digitenne kastje
sweettom
Ik ben sinds augustus 2011 overgestapt op digitenne, maar ben al aan het derde kastje bezig. Het betreft het kastje met mogelijkheid tot opnemen. Beeldkwaliteit is abominabel, blijft heel vaak vaststaan, of er zitten strepen en blokjes in. Ga je opnemen dan gaat hij nog vaker vastzitten. Drama dus. Ik heb ook een kastje waar ik niet mee op kan nemen en die is kwalitatief veel beter. Maar daar heb ik die andere niet voor genomen. Dus dit spul gaat er uit tenzij er nog een beter apparaat beschikbaar is.
Heeft iemand een adres om een brief van ongenoegen te sturen?
 
Giant2000
Je storingen lijken me duidelijk te zitten in de ontvangst. Heb je al eens geprobeerd om de antenne op een hogere plaats beter uit te richten? Je kan de kabel evt. verlengen met een gewone coax tv kabel uit de doe-het-zelf zaak. Heb je de laatste Funke antenne van KPN? Probeer in elk geval je tuner even opnieuw in te stellen, misschien ontvang je de verkeerde zendmast.
 
sweettom
Ja klopt is funke antenne, ik zal hem een sop de slaapkamer proberen en kijken of de ontvangst daar beter is, dan weet ik dat het niet aan de kast ligt. Bedankt voor de tip.
 
Henk2304
Ik heb mijn antenne zelfs buiten moeten ophangen om nog redelijke ontvangst te krijgen.
L8r, Henk
 
sweettom
Het kastje zonder opname mogelijk is veel beter dan die met. Nauwelijks storingen, beeld heeft nog niet 1 keer vastgestaan. Ligt dus niet aan de antenne(ontvangst)maar aan het kastje. Weet iemand of zij ook andere merken kastjes hebben dan de tbc5000?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '3x digitenne kastje', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
Advertentie