obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Poort openen in Z|XV10 H220N
gsm
Is het iemand al gelukt om een poort te openen in de ZXV10 H220N Experiabox ?
Ik moet enkele poorten geopend hebben voor IP camera's en mijn Synology NAS.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 07 2012 21:16:02:
Is er iemand die mij kan helpen ???
Het lukt me niet.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 11 2012 14:28:39:
Helaas niemand die reageert.
Maar niet getreurd het is me al gelukt.
Gewijzigd door gsm op 11 februari 2012, 14:28
 
Henk22
Hoi, net nieuw op het forum.
Maar goed ik zit met hetzelfde probleem en ik heb alles al gedan wat ik kon doen, maar niets lukt. Ik baal er goed van omdat ik foto's moet down en upl vanaf mn eigen thuis netwerk maar de ftp poort blijft dicht. En vragen of de kpn even de poort wil open zetten kun je wel vergeten. Voor mij blijft er niets anders over om te kijken naar een ander isp. Of een klachte mail bom naar kpn (grapje hoewel hahaha je zou het haast doen)Angry
 
gsm
Ik heb het zelf voor elkaar gekregen want van de hulp hier ben ik niet tevreden.
KPN zal geen poorten open zetten voor je dat moet je zelf doen maar ook hulp hierin wordt niet geboden. Was bij Tefort wel anders want daar zat een Telfort WebTeam op het forum die snel hielp als het niet lukte.
Goed bij mij is het alsvolgt gelukt om poorten open te zetten voor een IP camera :
Log-in op je H220N modem en klik dan op applicatie tabblad en daarna op Port Forwarding
Nu moet je eerst op "Click here to add an application." klikken en dan de applicatie een naam geven en TCP en/of UDP aanvinken en daarna alle poorten vermelden die open moeten.
Bij mij was dat :
Camera 1
TCP
100
100
100
100
En daarna op Add klikken en dan op Back

Nu vul je het interne IP adres in van wat doorgegeven moet worden, bij mij dus het IP adres van de camera 192.168.2.10
Daarna klik je op AppName en selecteer je de net aangemaakte naam bij mij dus "Camera 1"
Klik daarna op Add

Nu kan je alles afsluiten en via b.v. http://www.watismijnip.be/ controleren of de poort geopend is als je het apparaat aangesloten zit in je netwerk.
Ik had dus de IP Camera 1 aagesloten en heb op deze manier de poort open gekregen.

Ik hoop dat het je helpt en anders stuur je maar een pb
 
EasyErik
Kan iemand mij misschien helpen met deze kwestie? - http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=3619

Alvast bedankt.
 
blusser
hallo
heb jij toevallig de elro ip cam ? ik heb namelijk het zelfde probleem
gr blusser
 
EasyErik
Nee ik heb 2 tenvis ip cams. Nog altijd niet opgelost helaas
 
EasyErik
Bij mij lijkt probleem te zijn opgelost. En vermoedelijk heeft het al die tijd te maken gehad met het draadloze bereik. Ik heb sinds drie weken een Gembird 300 Mbps WiFi repeater in gebruik en het probleem lijkt te zijn opgelost. Nu zelfs op zolder (waar ook een IP cam staat, welliswaar met een betere/grotere antenne) een prima draadloos signaal. Ook van buitenaf nu geen enkel probleem om de camera's te benaderen!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poort openen in Z|XV10 H220N', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
openen poort 6655 en poort 80 Algemeen : 2 11 feb 2018
Poorten sluiten ipv openen Hardware instellingen : 2 24 nov 2015
usb poort experia v10 t.b.v. externe usb hard disc Algemeen : 11 18 okt 2015
Openen van poorten Routers : 14 18 aug 2015
Voip poort 5060 4G KPN Mobiel Internet : 20 18 mrt 2015
Advertentie