obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Account geblokkeerd
Bart
Afgelopen dinsdag 19 mei kreeg ik bij het ophalen van mijn mail van Planet een kader met verzoek om het netwerkwachtwoord op te geven. Inloggen via Webmail lukte niet, want ik kreeg te zien dat mijn account was geblokkeerd.
Op de eigen pagina zag ik uiteindelijk onder "Orderstatus" het volgende:

(dit is de tekst van vandaag):

Order status
Hieronder vindt u een overzicht van uw bestellingen. De verwachte levertijd is indicatief


Administratieve beëindiging pakket
Status: Geleverd
Verwachte opleverdatum: 19-05-2009
Afspraak datum: 18-06-2009 (die datum moet nog komen)

Bedindigen abonnement (op termijn)
Status: Geleverd
Verwachte opleverdatum: 21-05-2009 (dat is dus datum vandaag)

Bedindigen abonnement afronden
Status: In behandeling
Afspraak datum: 21-05-2009 (dat is dus ook datum vandaag)

Ik had niets opgezegd en de eerste afspraakdatum ligt ook nog in de toekomst, de 2e en de 3e geven de datum van "vandaag" aan.
Omdat vanuit het buitenland een 0900 nummer niet is te bellen, ben ik uiteindelijk 2 1/2 uur in de weer geweest om te horen te krijgen dat er al zo'n 100 klachten waren binnengekomen en het 10 dagen zou gaan duren voor de situatie weer hersteld kon zijn.

En het meest vreemde is, er staat nog steeds niets over op de website van KPN-vandaag. En de gedupeerden dus maar bellen.

Wat is er nu precies aan de hand?? Het blijkt alleen te gaan om economy abonnenten, dus zonder ADSL-contract en de storing is de 18e al begonnen.
Toch kan ik e-mail verzenden, alleen dus niet meer ophalen en ik krijg gemiddeld 20 mails per dag, zakelijk en privé. Erg fijn dus.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Account geblokkeerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Planet IMAP email account op Macbook Hardware instellingen : 2 14 mrt 2023
Internal SIP account Routers : 18 05 dec 2015
Instellingen VOIP account mapping Eigen telefoon netwerk : 6 19 nov 2014
Problemen met kpn webmail. Account geblokkeerd. Algemeen : 1 06 mrt 2013
Exchange-server met poort 25 geblokkeerd. Helpdesk : 4 03 nov 2012
Advertentie