obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
VDSL ?? pff houw op. eerder slowADSL
starpc
wat het ook mag betekenen VDSL zogenaamd glasvezel snelheid over de gewonde ISRA ( ADSL ) lijn houw op zeg pff..

ik ben een zeeeeerrrr ontevreden klant van KPN en hier onder waarom dat zo is .........................

het is begonnen voor ons in het begin.

we kregen het KPN installatie pakket met daar in de arcadian modem een van de nieuwere types van KPN.

netjes op de dag van over schakeling van Telford naar KPN aan gesloten. en wat denkt u wat ik heb....

een defect apparaat. pff hebben wij weer

om dat ik tot zover kennis heb van ICT ben ik het apparaat in gegaan met het adres 192.168.2.254 standaard

ik kreeg toen een melding over een pin code die ik eerst moest in typen voor dat ik veder kon gaan met de setup.........

ik KPN gebeld en de pin code ge vraagt . die wisten ze niet . staat ps ook niet in het boekje raar toch . ik heb wel netjes een anderen gehad gelukkig!!!!

een Thomson TG789vn persoon lijk vind ik dezen mooier.

goed.

daar na veel gedoe met de internet snel heid .

dat moet dus zijn 20 mb/s.

okey nou weet ik ook wel dat het niet mogelijk is om die snel heid te verkrijgen maar wat wij hebben pfff . !!!!!thay just kidding us!!!!!

als ik nu... of strax...... of morgen.. een www.speedtest.net meeting doe . dan zijn de resultaten belachelijk. dramatis triest ....triest te noemen. altijd het zelfde

namelijk ik haal (*^&(*##^($#$^(#) << om dat ik hier niet haat dragen worden mag plaatsen << de 7MB net . toevalig werd ik dit jaar 2011 gebeld rond de zomer juni . of ik tevreden was met de kwaliteit die ze leverden.

ik zij heeft u even ??

ik zeg "ik ben tot zo ver tevreden met de TV"

maar het internet is een waren drama. o zegt de man .

de man maakten een notitie . en zal ons hier later!!!! over terug bellen ( 2 weeken )

2 weeeken laater

beleden ze ons weer . me vader had ze aan de lijn . hier in het kort .

het klopte dat de snelheid laag was .
dat komt door een storing's code die blijft staan als je zelf het modem herstart . ik noem dit achterlijk en zeeeeeerrr klant ond vriendelijk.


hier onder een handleiding hoe gemiddeld Nederland denk als hij/zij een storing heeft of een rood lampje ziet

namelijk je ziet een rood lampje je denkt o.............dat is niet goed. even kijken of het van zelf weg gaat ( of je herstart meteen. kan ook ) .

dag 2:
je ziet nog steeds een rood lampje .

dag 3
nog steeds .

gedurende de dag. kan dag 2 of 3 of 4 zijn

je herstart . en het lampje is weg .

zo denkt toch iedereen... toch......... of ben ik nu gek ??? vraag ik u

goed veder .

de man ging de fout er uit halen en dan zou > let op !!zou!!!! < de internet snelheid moeten toenemen

dat dée het ook

ik zat op een gegeven momen
van 3 MB naar pak en beet 6 a 7 MB/s

later werden we weer gebeld de snelheid was niet veder toe genomen ( okey soms hadden we 10MB )

maar gemiddeld is het 6.5

ik zij tegen de man. kan ik niet beter over stapen op 6 mb of 8 mb want julie kunnen me het toch niet leveren . zijn antwoord was. nee dat moet u niet doen want de snelheid loop nog
steeds op ( jaja stelletje geld wolven)

mijn conclusie

KPN. komt zijn afspraak niet na . ik blijf lagen internet snelheid houden 6 a 7.5 mb van de 20 MB. en nee ik kom niet veder

ik heb dan ook het vermoeden als ik naar 40 MB ga dat ik dan maar 16 MB heb.

dit is dus de reden waarom VDSL ook geen oplossing is.

ik ben van menig dat je nog beter bij UPC !!! kan gaan voor je internet. altijd stabiel internet ( snelheid dan. heb ook wel is gehoor dat het 5 x per dag weg kan vallen )
als je 25 MB vraagt dan krijg je een neten 18mb en als je mazel heb 20 of hoger .
wat ik goed noem . als je voldoenden als hoogsten cijfer neemt.

al is de klanten service altijd ver te zoeken bij UPC. dus slecht.

nee voor mij nooit meer KPN ik woon nu thuis bij mijn ouders. en heb er niet veel over te zegen. maar als dat wel zo was dan had ik UPC gehad . maar dan aleen voor de speed van het internet.
mijn vader is er ook klaar mee maar weet geen oplossing. wij hadden analoog tv van UPC en dat was qua signaal slecht altijd ruis radio en tv. en overdag komen ze de lijn meten als er geen TV word gekeken in de straat . en er geen storing is . o en wel af rekenen .
daarom geen UPC voor mijn vader.
telford was ook dramatis daarom naar KPN.

ik weet dat ik niet de enigen ben die dit heeft en kpn zegt standaard. u zit meer als zoveel meter van het aan sluit punt van de centrale en de koperen leiding is slecht....................... bla bla bla bla..............

stop daar is mee. met standaart antwoorden lijkt wel of ik een bandje hoor.
allen dan in verschillende versies.
man, vrouw . jong , oud buiten lands, niet buiten lands.

stop met het volgen van telefoon scripts zet er echten IT mensen neer die verstand hebben van de technologie .

en niet 'jan de verse bolle bakker'
die vorige week failliet is ge gaan en bij klust als KPN help desk medewerker . of een kleding naaister.
begin met luisteren naar de klant want als Julie stommen telefoon scripts gebruiken. dan stelen jullie toch stomen vragen die de klant al triljoenen keer heeft uit gevoerd om het zelf op te lossen .

en doe logies en kom niet met in gewikkelde dingen zo als.

wij lossen de storing op. en als u het doe . tja dan blijft de fout staan . pffffffffffffff ga weg

wat we willen als klant.??

we willen waar voor ons geld .
20 MB betekend dat we een snel heid hebben van 15 / 18 mb en niet lager. wel hoger

kan je dat niet bieden. kom de klant dan gemoed met korting of zo iets

of zorg dat de klant wel 18 mb en hoger krijgt door uit te zoeken wat er aan de hand is . leiding door meten.
anderen leiding leggen verzin het maar.................

en niet zegen meneer dat is duur we heben daar geen geld voor . bla bla bla....ga weg................ waar betaal ik anders geld voor . ik betaal zo dat jullie kunne werken aan verbeteringen.. en groei .
en wat doen jullie. julie besluiten om het geld te steken in de KPN verkoop winkels hier zo zagen ze er in 2009 uit 383 . want oo...................... die zien er nu zo 2030 uitfoto uit

woowwww. kan zo in een nieuwen futuristische film .

maar het internet. pff...... dat blijft jaren 60's qua snelheid...............


o dat brengt mij op de slogan van kpn.

bouwen aan een beter net werk . pff go a way......................

generatie KPN. beteken dat een paar hippy's aan de water pijp en wiet zitten te roken. die verstand hebben van ICT....weet u het zal me niet ver bazen ik zal me rot lachen

hier heb je generatie KPN 1440701272_6_L_pc gemaakt door mij in paint

dus
vrij vertaald van uit het KPN'S

bouwen aan een beter net werk. generatie KPN (voor meer vertalingen van uit het KPN's naar het Nederlands kan u ook bij mij terecht of betekenissen )

vertaald .
wij hebben moderne winkels maar ons internet stamt uit de 60's (wil best wel een logo maken met een disco bal een een disco vloer of zo. zeg't maar doe t zo )

zo hadden ze ook een dienst veilig thuis ... ja ik weet wel waarom . om dat je 36 weeken moet wachten voor dat je een degelijk iets heb ge download.
dus je huis is vleilig want je ben thuis .
en als er dan een melding is dan komt hij te laat aan. dan is je huis een klijn stof wolkje "dust in the wind "
of je TV is weg en je KPN modem is gestolen ( die me dan letterlijk gestolen kan worden )

dat was het maar weer
1 ik begin af te dwalen 2 het lijk wel een cabaret stuk . en raad eens het is niet eens slecht.

zo ik wens u nog een fiijn langzaam leven . als u KPN heeft
o als u een wiet blad plots langs ziet komen op u scherm. dan weet u nu waar ze van Daan komen of wat rook



7748

hier zo maar een Pfft
 
Loenie
Starpc,

Het is heel verstandig van KPN om jouw Internetverbinding zo langzaam als mogelijk te houden. Dat wordt bewust gedaan, om je te ontmoedigen nog meer van dergelijk wezenloos gekakel te ventileren.
Je uitlatingen getuigen van een dusdanige domheid, dat het moet worden overwogen om je de toegang tot het Internet überhaupt te ontzeggen. Zowel inhoudelijk als in taalkundig opzicht kom je niet verder dan pak 'm beet, een gerookte zalm. Verspilling van energie en bandbreedte dus ...
 
starpc

Quote

Loenie schreef:

Starpc,

Het is heel verstandig van KPN om jouw Internetverbinding zo langzaam als mogelijk te houden. Dat wordt bewust gedaan, om je te ontmoedigen nog meer van dergelijk wezenloos gekakel te ventileren.
Je uitlatingendat het moet getuigen van een dusdanige domheid, worden overwogen om je de toegang tot het Internet überhaupt te ontzeggen. Zowel inhoudelijk als in taalkundig opzicht kom je niet verder dan pak 'm beet, een gerookte zalm. Verspilling van energie en bandbreedte dus ...


oke ik vind dat jij met die uit spraak "" pak 'm beet, een gerookte zalm"" wil ik dat je dat terug neemt

en o ik ben dyslexties

en ik leg je dit voor

als jij een tv koop op internet je betaald pak een beet 3.000 euro 165 CM FULL HD 4 HDMI ezv.

en je krijg een 19 inc TV die amper 160 euro waart is . dan ben jij toch ook niet te vrede

of neem jij genoegen met dat ????
 
KaPteiN
Beste mensen, bij deze verzoek ik jullie de zaak niet verder op de spits te drijven.
Lees nog eens de forum regels door.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
henks
halo ik ben nieuw hier en zag dit

in eerste instantie moet ik er wel een beetje om lachen wat Starpc schrijft.
dat het taal kundig niet goed is dat is een anderen zaak
ik ben ook een kpn klant en heb ook te maken met lagen snel heid.
soms is het iets beter . dat moet ik er bij zegen

ben het ook wel met starpc eens dat je toch altijd het zelfde antwoord krijgt. zo als "u zit te ver weg van de centrale af . u lijn is slecht"dat zijn uit spraken die ik van kennissen ook wel is heb gehoord

en inderdaad wat starpc zegt over storingen.
dat je zelf de stekker er uit haalt en dan weer er in doet.
en dat er dan een storing code blijft staan
dat had ik ook nooit gedacht

ik wil het niet goed praten maar ergens heeft Loenie ook wel gelijk.
daar bedoel ik mee dat je dit beter aan KPN kan voor leggen.
als dat je het hier beschrijft.

maar het is niet aardig om te zegen dat kpn de snel heid van starpc laag moet houden om dat hij dit schrijft.
als ik het namelijk zo lees zit hier ook enige frustratie achter. wat starpc dus schrijft

veder vind ik dat Loenie niet het recht heeft om te zegen dat starpc "Zowel inhoudelijk als in taalkundig opzicht kom je niet verder dan pak 'm beet, een gerookte zalm.". zo als starpc zeg. dat hij Dyslectisch is dat hij er echter meer moeiten voor moet doen om op een juiste manier iets te spellen. daar kan hij niet veel aan doen

en starpc is niet dom maar zet hier zijn mening neer

goed ik ga weer veder en vind dit een fijn form en dat willen we toch zo houden.... toch ????

ik hoop het

groeten Henk s
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VDSL ?? pff houw op. eerder slowADSL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
VDSL verbindings probleem FEC errors 100 per minuut KPN Internet Storing : 4 09 mrt 2015
analoge telefonie mogelijk met VDSL-modem? KPN met eigen modem/router : 10 19 dec 2014
haperend tv beeld VDSL KPN Internet Storing : 4 26 nov 2014
Opnames iTV van VDSL naar glasvezel KPN Glasvezel diensten : 2 02 nov 2014
Advertentie