obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
O.a. Menu en TV-gids werken niet
Hello
Al een week werkt o.a. het menu en de tv gids niet. Als ik op het knopje "menu" druk, gebeurt er niks. Als ik op "gids" druk, wordt het scherm zwart met alleen rechtsboven nog een stukje van de zender waar ik op dat moment naar kijk.
Ik kan dus ook geen opnames meer bekijken o.i.d.

Ik las een paar dagen geleden op de website van KPN dat het een storing was. Nu staat er echter dat er geen storingen zijn, maar ik heb het probleem nog steeds? Wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt!
 
cyberspace
Bij mij hiep het om de tuner even van de stroom af te halen en weer opnieuw op te laten starten.



gr cyberspace
 
Hello
Klopt, het is gelukt!
 
Frederick
Al sinds ruim een ½ jaar heb ik problemen met de programmagids-functie van digitenne.

Verkeerde tijden/dagblokken/programma's of ontbreken of er wordt helemaal geen programma getoond!!!
Toen ik in juli 2009 met digitenne begon had ik helemaal geen problemen. Het lijkt nu steeds erger te worden!
Enkele malen de service-desk gebeld --> recetten (hielp wel wat of even), volgens hen had het te maken met 'n fout in de (landelijke) software.

Inmiddels (er zijn meer klanten met deze langdurige klachten) begin ik te vermoeden dat KPN niet in betere software wil investeren, waarschijnlijk omdat digitenne te weinig klanten heeft (te dure investering tegenover te lage opbrengsten).

Daar recetten inmiddels geen enkele verbetering meer opleverd, besef ik dat ik (na 3 jr) over moet stappen naar de concurrent.
Dit vind ik jammer want verder was ik content met digitenne.
 
Henk2304
Ik heb digitenne via de insteekkaart. Daardoor wordt de gidsfunctie in de TV zelf afgehandeld. Gaat op mijn (Sony) TV boven goed, geen problemen met de opbouw van de gids. Opnemen kan dan weer niet, maar daar heb je volgens mij bij digitenne via een losse tuner ook een apparte tuner voor nodig met harde schijf.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'O.a. Menu en TV-gids werken niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie