obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Tg789Vn En Nat type.. Updates?
Sickslip
Goeieavond
Ik vroeg mij af of er ondertussen al eens een update is voor De Experia box..
Aangezien MW3 om de hoek is en mijn MW2 al Maanden lang niet werkt wegens Nat op Strict.. Zou ik het toch heel fijn vinden als er nu eens een oplossing zou komen!!!
Want ik word hier echt ziek van! Ik speel overigens op de PC>>> sommige games zijn de ping heel slecht of valt internet weg..
Maar MW2 krijg ik gewoon TOTAAL niet op open.. ook niet via de zoekfunctie en de letterlijk honderden topics!! Het werkt NIET!
Ik voel mijzelf genoodzaakt om toch maar over te gaan stappen op een andere provider>> want dit vind ik eerlijk gezegd echt onzin!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 03 2011 19:27:31:
En ook al krijg ik Nat open.. wat zojuist is gelukt.. Vind ie geen matches..
Net alsof de firewall in de Router zelf hem tegen houd.. en dit is dus niet uit te zetten blijkbaar...
Want me eigen firewall is het niet
Gewijzigd door Sickslip op 03 november 2011, 19:27
 
lean
Ik heb hier hetzelfde probleem. Ook hier nog niet de update ontvangen. Na het resetten houd ik gewoon de versie 8.2.2.1 Hoe zit het nou precies met die update die al zo lang geleden zou komen.
Je wordt hier echt niet goed van. Sta op het punt om over te stappen naar tele 2 o.i.d. want contractduur is eindelijk afgelopen.
Ik lees dat verschillende mensen met deze experiabox al een paar maanden geleden de update ontvangen hadden. Hoe komt het dan dat er nog zoveel mensen zijn die nog steeds met hetzelfde probleem zitten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tg789Vn En Nat type.. Updates?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Code afstandsbediening voor Silva-Schneider TV type LDT60-500HD Hardware instellingen : 1 03 mrt 2014
Thomson TG789vn configuratie bewaren Helpdesk : 1 16 jan 2014
TG789vn portforwarding en firmware Algemeen : 3 14 jan 2014
nat type veranderen Experia Box, ST780 Eigen netwerk : 1 10 dec 2013
TG789vn Routers : 2 01 dec 2013
Advertentie