obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
geen of gecodeerde uitzending
mourad32
help ik heb zo net een digitenne gehaald maar ik ontvang aleen ned 1 2 en 3 de rest niet bij de rest geeft hij aan geen of gecodeerde uizending en smartcard ziet er geod in verder
 
KPNwebcare1

Quote

mourad32 schreef:
help ik heb zo net een digitenne gehaald maar ik ontvang aleen ned 1 2 en 3 de rest niet bij de rest geeft hij aan geen of gecodeerde uizending en smartcard ziet er geod in verder


Het beste kunt u in dit geval even bellen met de helpdesk van digitenne op het nummer:
0900-0576.
 
Pimgo
Hallo mensen,

Ik had het zelfde probleem alleen was hij wel werkende voordat ik hem verplaatste. Wat het is, is dat je altijd 1,2,3 kan ontvangen. Wat ik had gedaan was de kaart eruit gehaald, daarna goed schoon gemaakt eb daarna hen goed er in gestopt met wat extra aanduwen. Toen had ik ook op de andere zenders beeld en geluid met de radio zenders erbij.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Groeten
Pim
 
Pimgo
Laat maar,

Ik had even niet naar de datum gekeken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen of gecodeerde uitzending', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
Advertentie