obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
ITV App op Ipad neemt niet op
bossa
De ITV App die ik op de Ipad heb ziet na uit- en inloggen pas de opnames die ik via de TV tuner heb ingesteld. Ik kan deze dan wel verwijderen (ze verdwijnen dan zowel uit overzicht van mijn Ipad als uit overzicht tuner) maar de opnames die ik via de Ipad plan komen andersom niet in het overzicht van de TV tuner terecht. Ook niet als ik dit via ITVonline.nl doe overigens. Ik ben in beide applicaties ingelogd met het juiste klantnummer. TV kijken werkt op beiden wel.

Geen halszaak maar zou toch handig zijn als het wel werkte, daarvoor is het tenslotte ook ontwikkeld.

Anybody any clue?
 
Nukoop11
Ik heb ditzelfde probleem.
Een paar leuke films opgenomen via de iPad app van KPN, nu wil ik er 1 gaan kijken en tot mijn verbazing staat hij wel in het overzicht op de iPad, maar niet onder opnames op de box zelf...
Dat geld dus voor alle opnames die ingepland zijn met de app.
Hoe lossen we dit op...
Hoe krijg ik deze opnames afgespeeld, als ik ze niet in het overzicht krijg op mijn televisie?
 
NickH
Ik ga even via ITV proberen iets op te nemen. Mocht ik ook niks kunnen terugvinden dan denk ik dat we aan mogen nemen dat het gewoon nog niet helemaal werkt. Interactieve tv online en op je toestel staan ook nog in de kinderschoenen. Ik laat het morgenochtend weten.

update 1: Bij mij kan ik via ITV wel programmas opnemen en bekijken op de TV. Ik ga nu even kijken of de iphone app dan ook werkt.
update 2: Iphone app lijkt het ook te doen..

Kunnen jullie uberhaupt wel opnemen via de tuner?
Gewijzigd door NickH op 07 november 2012, 14:20
 
kpnforum56
Hallo

Ik heb hetzelfde probleem al vanaf het allereerste begin.
Bij de helpdesk staat de call al 5 maanden open want het is een bekend probleem.

Dit probleem is thuis te omzeilen door de programmas gewoon via de afstandsbediening op te nemen.
Het wordt echter heelv erveklend als je meer dan een week op vakantie gaat. Herhalend opnemen (bijvoorbeeld je dagelijkse favoriete programma) wordt vreemd genoeg niet ondersteund.

Als je dan vanaf je vakantieadres met je pad de programmas wil opnemen werkt het ook niet.
deze zaak duurt zoals gezegd nu al maanden en ik vind het heelv ervelend dat het nog steeds niet werkt zoals beloofd (en door mij betaald)

P.s. ik ben glasvezel klant
 
Willem023
Al 5 maanden, dan heb ik leuk nieuws voor je, ik ben met dit probleem al 22 maanden bezig,
afgelopen vrijdag voor het laatst en nog steeds werkt het niet.
Denk dat ik maar eens een klacht ga indienen, want ze maken tenslotte misleidende reclame
en dat is strafbaar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ITV App op Ipad neemt niet op', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie