obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » Programma aanbod
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
 Onderwerp afdrukken
Zender aanbod Digitenne
ozoer
Angry
Over de prijs-kwaliteit verhouding van Digitenne ben ik erg tevreden. vooral omdat wij niet alleen thuis maar ook op de camping kunnen kijken. En de zenders waar wij graag naar kijken zitten op een enkele uitzondering na in het pakket.
Waar wij ons erg aan storen is de overgang om 18.00u van Nickelodeon naar AT5(Amsterdam). Toen wij daarover een klacht ingediend hebben werden we keurig netjes teruggebeld. Alleen bleek de dame aan de telefoon het probleem niet op te kunnen lossen. Verder zei ze dat in de twee jaar die zij nu op de klachten lijn werkte deze klacht hooguit tweemaal eerder naar voren is gekomen. Dat lijkt me eigenlijk een beetje vreemd.
Ik kan me n.l. niet voorstellen dat alle klanten van Digitenne graag naar AT5 kijken. I.m.o. zou AT5 ook onder de regionale zenders moeten vallen en dus alleen in Amsterdam te ontvangen moeten zijn.

Nu ben ik dus op zoek naar medestanders.
Mensen die deze mening ook toegdaan zijn en daarover een klacht bij KPN in wil dienen zodat wij en jullie, en vooral onze kinderen, ook na 18.00u naar Nickelodeon kunnen kijken.

Daarnaast zou ik in het zender aanbod graag National Geographic willen zien. Ook daarvoor heb ik reeds een klacht/verzoek bij KPN neergelegd. En ook daarvoor zoek ik medestanders die hetzelfde willen doen.


Ben jij ook van mening dat er iets moet veranderen in het zender aanbod ??
Laat het weten!

Samen kunnen we misschien meer bereiken.



O. Zoer

Angry
 
KaPteiN
Ik heb je bijdrage verplaatst van storing naar Programma aanbod.

Die heb ik speciaal naar aanleiding van deze post gemaakt.Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
vdrijver
misschien een schotel als alternatief?heb nu ruim 2 jaar een schotel en ben er best tevreden mee.heb ook een motor erbij en heb nu 4 sattelieten in me bereik met daarop iets van 500 bruikbare zenders,waarvan ik er 65 in me topfield heb staan
Gewijzigd door vdrijver op 02 september 2007, 10:34
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
 
ozoer
Kennelijk heeft mijn reactie naar KPN toch geholpen, tenminste dat wil ik graag geloven.
Want nu is AT5 verplaatst naar een ander kanaal en kunnen wij gewoon Nickelodeon blijven kijken en daarna naar Comedy Central.
Nu alleen nog zien dat we National Geographic Channel er bij krijgen.

Nog even een reactie voor vdrijver: Voor ons is een schotel geen optie. Wij hebben geen behoefte aan zoveel zenders en als je de kosten afzet tegen die van digitenne dan zijn wij voordeliger uit met Digitenne. Zowel thuis als op de camping.
een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt !!
 
vdrijver
@ ozoer.ik heb mijn schotel ook verder uitgebreid.standaard heb je via de astra 1 +/_ 50 bruikbare zenders.ik betaal bij canal digitaal 8,95 per maand en heb daar meer zenders op dan digitenne bied,en kwa aanschaf is het net zo duur als digitenne.en geen last van storingen als er een vliegtuig over vliegt of een brommer langs rijd.wel als het extreem slecht weer is of sneeuwt,maar dat is met een grotere schotel grotendeels te verhelpen
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zender aanbod Digitenne', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
digitenne twintuner Frequently Asked Questions : 2 17 mrt 2014
Advertentie