obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Probleem centreren webpagina Homepage
Hucacim
De afgelopen dagen heb ik met Publisher 2007 mijn website vernieuwd. Dat was niet makkelijk...
Ik kreeg problemen met hyperlinks die niet werkten en pagina's die aan de linkerkant stonden.
Het hyperlink probleem heb ik zelf opgelost door te blijven zoeken naar mogelijke oorzaken.
Het probleem met het centreren van de pagina's heb ik echter maar kunnen oplossen voor drie pagina's. De overige twee pagina's staan nog steeds aan de linkerkantFrown

Op internet vond ik dat je moet veranderen in width="760"align="center">

Als ik dit in Publisher 2007 doe met HTML-codefragment invoeren dan werkt het niet. Als ik echter inlog op https://cscmail.kpnmail.nl/Kpn/ManageHomePage.aspx kan ik de afzonderlijke pagina's bewerken met de editor. Bij twee pagina's krijg ik echter het bericht dat het document maar 60000 tekens mag hebben als ik de bovenstaande verandering wil opslaan. Deze twee pagina's hebben een grootte van 70,30 en 88,65 KB terwijl de andere pagina's onder de 60 KB zitten. Ik durf echter niet zomaar wat HTML regels te verwijderen. Heb daarvoor niet voldoende kennis.

Wie weet er een oplossing voor mijn probleem???
O ja, mijn website vind je op www.meertensconsult.nl

Alvast bedankt,

Hucacim

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 18 2011 13:51:02:
Intussen zelf het probleem al opgelost via http://seniorennet.nl/forum/viewtopic.php?p=2650321&sid=334531abb52208935055d1ee1e3da5d7

Blijkbaar moet ik meteen in de seniorenhoek zoeken Frown

Ik heb gewoon de HTML-pagina's geopend met Kladblok en daarin de verandering van naar
aangepast en vervolgens opnieuw opgeslagen met optie "alle documenten".

Vervolgens geupload naar mijn KPN homepage-server en nu staat alles in het midden!
Hiep Hiep Hoera!

Hopelijk hebben andere gebruikers hier ook iets aan.

O ja mijn hyperlink probleem kwam omdat ik de hyperlink geplaatst had in een kader dat verbonden was aan een ander kader. Als je nu de optie Ungrouping kiest werkt de hyperlink wel op het internet!
Succes met het Publisher geploeter....
Gewijzigd door Hucacim op 18 oktober 2011, 13:51
 
KaPteiN
Bedankt voor het posten van de oplossing.

In plaats van kladblok kun je het gratis programma Notepad++ gebruiken.
Dit heeft als voordeel dat je syntax highlighting hebt. Dat wil zeggen de html (of andere programmeertalen) codes worden opgelicht.

Zelf gebruik ik hiervoor een portable versie, te vinden op portableapps.com
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Hucacim
KaPteiN bedankt voor de reactie.
In mijn zoektocht kwam ik ook Notepad++ tegen.
Een volgende keer zal ik Notepad++ gebruiken ipv Kladblok
Maar eigenlijk wil ik geen volgende keer meer hebben Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem centreren webpagina Homepage', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk : 5 08 aug 2016
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten : 3 15 apr 2016
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router : 11 06 jun 2015
Advertentie