obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
ITV - KPN past zomaar mijn pakket aan!
Pakelekia
Tijdens het laten zien aan vrienden (die overwegen een digital pakket te nemen van KPN) kwam ik in het menu "mijn pakketen" en tot mijn verbazing zag ik dat behalve het opnemen pakket (waar ik wel voor aangemeld ben) ben ik aangemeld voor kids videopakket.
Dit heb ik niet besteld - heb geen kinderen in huis trouwens - is zomaar van de kant van KPN aangepast. Heb ik het onmiddelijk opgezegd; toen ik later keek zag ik dat ik ook aangemeld was voor het pluspakket (heb basis); had besloten om verder niets aan te veranderen en een klacht naar KPN gestuurd.
Vanmorgen zie ik dat ik niet meer aangemeld ben voor het pluspakket maar wel voor kidsvideo pakket.
KPN zegt dat het makkelijk is om vanuit je stoel je pakket aan te passen maar zij hebben ook controle daarover! Na dat ik het opnemen pakket besteld had hoeft ik daar verder niet in te kijken, was alleen dat ik de mensen aan het demonstreren was dat ik er achter kwam dat mijn pakket veranderd was. Geen motivatie voor mijn vrienden om KPN te nemen dus!

Heeft iemand anders dit probleem gehad?

Wat vervelend is, ik kan niet inloggen op MijnKPN om te zien hoe het er daar bij staat. (Dit probleem heb ik eerder gehad, een week lang kon ik op Mijn KPN niet inkomen.)
 
Henk2304
Ik heb dat ook en het Plus Pakket - dat ik een half jaar gratis wel heb - dan weer niet. Soms - na de pagina opnieuw geladen te hebben - klopt alles wel. Verder niet druk over maken, lijkt me. Op Mijn KPN kun je zien waarop je acht geabonneerd bent.
L8r, Henk
 
Pakelekia
Ik kan nog steeds niet inloggen bij MijnKpn, maar nu zie ik op de tv in het menu dat er een storing is ....... ITV foutieve weergaven van pakketten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ITV - KPN past zomaar mijn pakket aan!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk : 2 13 jun 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Buurman ziet mijn printer in het netwerk Hardware instellingen : 2 21 dec 2015
erotiek pakket werkt niet meer Helpdesk : 6 28 sep 2014
Advertentie