obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
KPN webmail zeer traag
Storm
Hallo, mail via Outlook krijg ik niet meer omdat de KPN - mail server zo traag is. Dit probleem is vandaag ergens ontstaan. Heb het geprobeerd via webmail, kon nauwelijks verbinding krijgen.

nb Outlook geeft volgende foutmelding:
Taak XXXXXX@kpnmail.nl - Ontvangen... rapporteert fout (0x800CCC0F): De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
Gewijzigd door Storm op 17 oktober 2011, 17:36
 
musicfreak
Op de site van KPN staat dat er een storing is met de e-mail.

Zie http://www.kpn.com/web/show/id=1983198

Ik heb dit nl. ook en ben maar eens gaan kijken op de site.

Groeten, Musicfreak
 
jostheboss
Ik kan ook geen gebruik maken van outlook en ook de webmail van KPN is hier in Didam niet bereikbaar.

Jos
 
xxxxx
Was al lang niet meer op het forum geweest en kwam weer eens kijken vanwege mijn huidige email probleem. En ja hoor...er zijn dus meerdere mensen met hezelfde probleem. Bedankt voor de berichtjes, ff zien hoe het morgen is...
Gewijzigd door xxxxx op 17 oktober 2011, 21:13
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN webmail zeer traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Email mappen synchroniseren tussen Webmail en Outlook 2016 Helpdesk : 1 24 feb 2017
traag internet Algemeen : 2 14 dec 2016
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid : 9 23 sep 2016
Internet steeds traag KPN Internet Storing : 3 15 jul 2016
Advertentie