obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Lacie Networkspace2 FTP probleem
larsoss
Hallo,

Ik heb hier het volgende probleem met mijn Lacie networkspace2. Ik zie alles netjes en alles werkt perfect. Geen enkel probleem.
In de router laat hij hem ook netjes zien, en ziet alles er goed uit.

Vervolgens heb ik netjes op de site van Lacie een filmpje gevolgd om FTP toegang aan te zetten. Het is ook allemaal gelukt zoals het filmpje het allemaal weergeeft.

Dus alles werkt nog steeds wat ik wil doen.
Helaas is het niet mogelijk om te lacie te benaderen via het dyndns.org account wat ik heb aangemaakt.
Waarschijnlijk komt dit door het portforwarden. Hier heb ik naar gekeken op Google, en handleidingen gevolgd.
Helaas lukt het mij niet om iets te veranderen omdat hij dan zegt kan niet toewijzen er is een conflict met een andere toewijzing...

Ook dit heb ik na gekeken maar is heb nog niets toegevoegd.
iemand een idee??
 
LaCie Benelux
Hallo,

Mogelijk zijn poorten onder de 1024 geblokkeerd door KPN.
Dit doen meerdere providers om te voorkomen dat men zelf servers zou draaien.
In Belgiƫ is dit ook het geval met oa Telenet en Belgacom.

Dit kan omzeilt worden door publiek internetverkeer op een poort boven de 1024 door te verwijzen naar, in dit geval, lokale poort 21 (FTP).
Bijvoorbeeld poort 2121 forwarden naar 21. Dat kan in de router ingesteld worden, echter niet alle routers ondersteunen deze functie.

Nadien kunt u dan FTP'en naar uw Network Space 2 zoals dit: ftp://networkspace.dyndns.org:2121 waar '2121' dus de gekozen poort is boven de 1024.


Groeten,
Technische Dienst LaCie Benelux
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lacie Networkspace2 FTP probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk : 5 08 aug 2016
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten : 3 15 apr 2016
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router : 11 06 jun 2015
Advertentie