obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
KPN trekt mijn telefoon er uit
henkdew
Hallo Forum

Ik had internet+bellen
31-8-2011 vraag ik een update aan voor sneller internet en mogelijk interactieve TV , alle 2 was mogelijk ik heb geen woord gesroken over mijn telefoon .
Tot mijn verbazing trekt KPN mijn telefoonlijn er uit zodat ik niet meer met mijn vaste telefoon kan bellen .
Vanaf dat moment slaagt KPN er niet in om mijn vaste telefoonlijn terug te plaatsen .
Na een tijdje krijg ik de melding dat KPN een tijdelijke nummer aan mij heeft toegewezen die naderhand weer zou worden verwijderd wanneer mijn eigen nummer het weer zou doen .
U raad het al zelfs het tijdelijke nummer doet het niet , dus mijn update voor sneller intetnet en interactieve TV kon ook niet worden geactiveerd .
Toen werd besloten om een monteur langs te sturen die in de centrale een en ander zou controleren .
Nadat deze monteur een fout had hersteld probeerde hij mij te bellen , u raad het al ook dit lukte niet .
Dus de monteur is bij mij aan huis geweest en een reparatie uitgevoerd in het KPN gedeelte zodat ik weer kon bellen .

Even een uitleg hoe ik op dat moment mijn internet en interactieve TV is aangesloten .
Deze komen binnen via de meterkast en is daar aangesloten op een RODE en BLAUWE draad.
Mijn telefoon is toen aangesloten in mijn meterkast op een WITTE en ORANJE draad omdat bellen via mijn Experiabox niet werkte .

Ik was toen een gelukkig mens omdat ik weer kon bellen en gebeld worden met mijn vaste telefoon .
Dit is van korte duur geweest (1 1/2 week) want mijn telefoon ligt er al weer uit .


Ik ben inmiddels door het vele bellen met mijn mobiel naar KPN al meer als € 100,- lichter .

Weet iemand een oplossing .

Henk
 
mhirana
Hoi Henk

Je kunt de kosten declareren bij kpn, dat hebben ze ons gister verteld want vanaf de dag dat deze klacten begonnen staat het bij hun geregistreerd.

gr mhirana
 
glenmorangie
je had analoog bellen en ADSL, toen nam je een alles-in-een ?

in dat geval moet kpn je analoge lijn overzetten naar de voip/sip account wat IBP heet, deze nieuwe verbinding gaat via de router en niet langer rechtstreeks via de stekker. bovendien is het nieuwe allesineen VDSL, dus je moet de nieuwe router gebruiken.

welke router gebruik je voor internet ?

waarschijnlijk werkt IBP nu wel, omdat de analoge lijn afgesloten is.

als je de router hebt aangesloten, liefst zonder de hulpkastjes op het 4pins aansluitpunt, zie je alle groene lampen branden ? dan kun je de telefoon rechtstreeks aansluiten op de router, kijk in je router welke poort ze gebruiken. als dat niet lukt gebruik dan zo'n tussenkastje.

als je gaat inloggen op je router, zie je bij de telefoon instellingen een telefoonnummer staan? als dat niet je eigen nummer is dat een tijdelijke, beste kun je dan contact opnemen met kpn om te checken of ze je daar je eigen nummer naar porteren zoals dat ook beloofd was.

als niet alle lampen op de router groen zijn, ben ik benieuwd waar kpn mee bezig is, kan zijn dat ze in stappen eerst VDSL internet, dan de rest aansluiten, internet is namelijk het belangrijkste deel.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 15 2011 07:12:13:
ik ga er vanuit dat je probleem inmiddels is opgelost
Gewijzigd door glenmorangie op 15 november 2011, 07:12
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN trekt mijn telefoon er uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Vaste telefoon DX800a Hardware firmware : 4 17 mrt 2018
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Voip telefoon via Eternet uitgang Experiabox V8 KPN Glasvezel diensten : 3 27 jun 2016
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk : 2 13 jun 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Advertentie