obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel ...nabije toekomst of nooit ?
highflow
ik zit steeds met de vraag of er hier ooit nog es glasvezel komt
alles is hier verouderd en de blauwe bekende koperkabels liggen er nog steeds

maar nu kan ik ook maar nergens vinden een enige meerjarenplan van kabelaars waar en wanneer er glasvezel geplanned is.
is dit allemaal streng geheim of zoek ik niet goed ?
2 jaar terug was er hier een gouden kans om de boel te verniewen in de wijk , alle straten tot 3 meter diep open..
maar nope dat er ook maar iemand iets van kabels vernieuwde , een stupide beleid is dat om goedkope gelegenheid niet te gebruiken.
nu alle straten verniewd zijn zie ik t nog niet zo snel weer gebeuren dat de boel op de schop gaat.
Hoe kunnen we weten wat ons te wachten staat ?
 
KaPteiN
Probeer deze site eens: http://www.glashart.nl/
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
highflow
Bedankt !

die site zegt dat mijn postcode buiten t gebied valt
was er al bang voor , schijnbaar nog niet aantrekkelijk genoeg voor de firma`s om in kleinere steden glas aan te leggen.
 
Henk2304
Dat moet je niet zeggen: Aalten en Bredevoort (in de Achterhoek) zijn onlangs aangesloten. Anderzijds: in Emmeloord - waar ik woon - zijn geen plannen, hoewel op de industrieterreinen al wel glasvezel ligt. Ook in de grote steden worden maar mondjesmaat (delen van) wijken aangesloten. Er is nog een lange weg te gaan. En zeker nu KPN de mogelijkheden van snelheidsverhoging op VDSL via Pair Bonding onderzoekt zal de belangstelling voor glasvezel wel afnemen.
L8r, Henk
 
highflow
Tot vreugde kreeg ik vandaag antwoord op mijn email van KPN
en via de telefoon iemand van de technische dienst en vertelde dat ik idd onder de minimale norm zit kwa snelheid en dat VDSL beschikbaar is hier .
Dit word over 2 weken ingesteld , en ook krijg ik een nieuw modem die daar geschikt voor is , de Thompson780 kan namelijk geen VDSL aan.

Goed nieuws dus voor zover , en ben heel benieuwd hoe de dingen gaan.
Ik zou 1 dag zonder internet zijn door de omzetting daar kan ik mee leven.

Super service weer van KPN !

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 22 2011 15:02:40:
Ik heb verder geen brief of email meer gehad over de omzetting naar VDSL
maar ga aannemen dat t maandag dan gaat gebeuren.
Wel wat twijfel wat ik nu moet doen aangezien ik t nieuwe modem al in huis heb
... afwachten eerst tot ik ben omgezet , of is t toch de bedoeling dat t nieuwe modem alvast aan de lijn hangt om overzetting uberhaupt mogelijk te maken ?
Of is t prima met me huidige modem (780) voor zover en dat ik de overzetting eerst moet afwachten ?
Het had allemaal wel even in een brief gekund eigenlijk wat meer info hierover

maar ongetwijfeld zijn er mensen hier die t allemaal al hebben meegemaakt en achter de rug hebben ?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 22 2011 15:15:28:
* zie net trouwens in me modem logs dat eergister de lijn er 5 minuten af was geweest , mogelijk heeft dit er mee te maken maar zie geen veranderingen of iets behalve dat de download en up nihil is veranderd maar dat was wel vaker.
Gewijzigd door highflow op 22 oktober 2011, 15:15
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel ...nabije toekomst of nooit ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 20 30 sep 2016
Advertentie