obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
itv op laptop en ipad werkt niet
benji2000
Hoi

alles werkt maar ik moet telkens op nieuwe inlogen op mijn ipad maar dan zegt appls je bent niet verbonden maar ik heb wel internet wat doe ik verkeert of moet ik ios4.3.3 op nieuw er op zeten

wel raar want ik heb van een kenis zijn accound ge probeert en hoef dan niet in telogen het werkt me teen

het zelfde met mijn laptop met itvonline.

rest porten niks werkt

zou het jammer vinden als ik alles terug moet sturen want hier voor heb ik het genomen.

ik ben nu moet mijn ipad bezicht dus dit werkt wel

wie weet waar ik moet kijken

alvast bedankt.
 
j3ro3n
De oplossing is simpel, maar niet (?) voor de hand liggend;

Je moet even inloggen in je Experia box en je WIFI kanaal wijzigen. Kennelijk heb je nu interferentie op dit kanaal en dan werkt WIFI niet op je iPad, terwijl het wel zou (kunnen) werken op je pc od iMac. Wanneer je je kanaal gewijzigd hebt werkt alles zoals het zou moeten.

(als het nu op auto staat, kies dan 9, mocht dit niet werken, kies dan 1)
 
benji2000
Sorry maar niks werkt.

Nu ben ik met mijn laptop via de utp kabel maar dit krijg ik nog steets

( U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk )

met of zonder wifi en kanaal 1 tot 13 auto netwerk naam niks helpt

het is raar als bij een kennis ben en itv start op mijn laptop dan ben ik meteen verbonden met zijn itv maar als ik thuis mijn itv wil zie ik dus dit:
( U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk )
 
j3ro3n
Dus je hebt de app uit de store gedowload op je iPad, je bent thuis en hebt een goede WIFI verbinding.
Geeft de app rechtsboven wel aan dat je ingelogd bent? En is dit abonnementsnummer dezelfde als je ITV abo?
 
benji2000
Hoi.

Sorry maar met deze anderwoorden word ik niks wijzer van ik denk dat het hier maar weg blijf Sorry

dit heeft geen zin

Ik heb wifi op mijn ipad, laptop, ipod, iphone, viewpad7.

ik kan gewoon interneten op al deze dingen maar ik kan bij de:::!!!!!

( ipad, laptop. Geen itv kijken. ik heb als wat je er voor nodig heb login codes en pasworden. )

En zo als ik al zij:
( U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk )

Waar kan ik dit vinden zo dat het werkt

een kennis heeft een hele andere modem van kpn ik kan als ik bij hem ben zo kijken
opmijn laptop, ipad.

maar als ik mijn eigen codes in vul geen zier hier onder maar ik heb wel internet thuis.

Sorry maar alleen anwoorden als je het weet anders laat maar Sorry.
 
j3ro3n
Tsja vriend, ik probeer je te helpen, maar begrijp dat je dit niet kan waarderen. Komt nogal ondankbaar over.

Even terugkoppeling van mijn kant, als je nou wat duidelijker, begrijpelijker en gebruikmakend van leestekens je probleem beschrijft, dan is het voor de welwillende lezer die je wil helpen wat duidelijker. En dan kan iemand anders je wellicht wel helpen.

Succes.
 
benji2000

Quote

j3ro3n schreef:

Tsja vriend, ik probeer je te helpen, maar begrijp dat je dit niet kan waarderen. Komt nogal ondankbaar over.

Even terugkoppeling van mijn kant, als je nou wat duidelijker, begrijpelijker en gebruikmakend van leestekens je probleem beschrijft, dan is het voor de welwillende lezer die je wil helpen wat duidelijker. En dan kan iemand anders je wellicht wel helpen.

Succes.


Dit is niet waarom deze forum is bedoelt denk ik u ook niet waarom andwoorden als je geen andwoord weet.

Dus de Groete ik ben hier weg uit de klote zooi.. geen normaal andwoord...
 
boekbros
good riddance... moet toch wel nederlands zijn om je begrijpelijk te maken of uit te drukken. dat zijn we hier zo gewend....
 
TokkieTokkie
Heb je uberhaupt wel zelf ITV???

Dat heb je namelijk wel nodig (nee je kan niet met andermans ITV abbo thuis kijken als je zelf geen ITV hebt.)
 
Rogier
Hoi,
Sinds een week abonnee kpn interactieve tv. Wilde meteen kijken op de iPad.
Vorige week zei de helpdesk dat het een week kon duren voordat je geautoriseerd was. Vandaag zeiden ze dat het wel drie weken kan duren "dat wordt hier gezegd op de helpdesk". Tsja...
Grtz,
Rogier
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'itv op laptop en ipad werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie