obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Losse voetbalwedstrijden bestellen
bkokkelmans
Gisteren zag ik dat ik op kanaal 250 t/m 256 live voetbal kan kijken. In de EPG staan de wedstrijden vermeld. Hierachter staat een groen balkje met hierin "bestellen".

Als ik hier op ok druk kan ik mijn pincode invoeren (en hierna dus de wedstrijd bekijken!?). Ik kan echter nergens de kosten hiervan vinden.

Heeft iemand een idee hoe dit werkt, of dit werkt en wat de kosten zijn????

Alvast bedankt.

Gr.

Bas
 
boekbros
op deze link: http://eredivisielive.nl/zoeken/?q=lo...+wedstrijd kun je zien dat een losse wedstrijd 6 euro kost. een paar jaar geleden was dat nog 2 of 2,50 en zodoende de moeite waard (voor mij). Vind het nu te duur eigenlijk.

Ik dacht dat je per internet (ideal of creditcard) kon betalen, waarna je een inlogcode krijgt.
 
bkokkelmans
Dan is er dus geen meerwaarde om een wedstrijd te bekijken. Veel te duur voor een losse wedstrijd. eredivisie live kost maar 15 euro voor een maand...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Losse voetbalwedstrijden bestellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bestellen of kopen van een voetbal wedstrijd bij KPN? Eredivisie Live : 1 28 okt 2012
Advertentie