obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Problemen met nieuwe router
-Richard-
Hoi,

Sinds kort hebben wij een nieuwe router, het probleem hiervan is dat als er 2(en soms wordt het al irritant met één computer) of meer computers aanstaan dat het internet voelbaar slomer wordt.
Onze oude router kon makkelijk 5 computers, en daarnaast mijn PS3 allemaal tegelijk aan.
Mijn broer, die niet verder dan 3 meter van de router zelf zit, moet aan de kabel, wat ik mij niet kan voorstellen omdat hij 8 week geleden een nieuwe computer heeft gekocht, die wireless internet goed ondersteunt.
Ik zit zelf boven met een computer(LAN verbinding) en een PS3 (Wireless), en het is echt goed merkbaar als er nog iemand achter een computer zit, maakt niet uit waar ik op zit.

Ik vraag me af hoe dit kan, zo door een nieuwe router

Groetjes, Richard.

P.S. De nieuwe router is een ARV Experiabox, abbo is hetzelfde gebleven, en ik heb vrij weinig verstand van computers/internet, dus een beetje goede uitleg zou wel fijn zijn.
 
KaPteiN
Verplaats je router eens een beetje of draai de antennes. Op die manier proefondervindelijk de beste resultaten zoeken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met nieuwe router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zwakke beveiliging KPN router Algemeen : 2 16 mrt 2021
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
firewall router V10 Algemeen : 2 22 nov 2017
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Advertentie