obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Klapperlijn
Pim74
Ik ben pas een maand of 6!!!! bezig om mijn klapperlijn op te lossen waar ik last van heb.

Eesrte lijn medewerkers heb je ZEER WEINIG aan, omdat ze met standaard oplossingen koemn, waar ik totaal nix aan heb.

Monteur is ook al is geweest, heb daarmee alleeneen wat stabielere evrbinding gekregen (langste was een week of 3..) maar het gedonder is weer begonnen.

is hier iemand van kpn met verstand, die ook nog is afspraken FATSOENLIJK nakomt?

ik hoop het wel iig, maar.....
 
KaPteiN
Waarschijnlijk moet je door KPN op een iets lagere snelheid ingesteld worden waardoor het wel stabiel loopt. Je kunt dit bij de klantenservice aangeven.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Pim74
dat is dus probleem, lijn is zwaar geknepen nu.


heb een verbiniding van 10 down, en betaal voor de 20 lijn
 
KaPteiN
Helaas adverteren alle ADSL aanbieders met snelheden TOT 20 Mb/s.
Er is geen garantie dat je dat haalt. Dit is afhankelijk van de afstand tot de telefooncentrale, de kwaliteit van de lijn en dergelijke.

VDSL geeft al betere resultaten, glasvezel en kabel leveren tenminste 80% van de beloofde snelheid maar vaak gewoon 100%.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Pim74
probleem is dus dat ik 16 gehad heb hier...

en dan terug naar 10..
 
KaPteiN
Probeer de draadjes op het aansluitpunt eens om te draaien. Geeft dat geen verbetering vraag dan aan KPN of ze je signaal op het 2e aderpaar willen omprikken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klapperlijn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie