obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
geen HD TV !
bijns006
Hallo Allen,

Vrijdag jl is er bij mij 't KPN draadloos brons pakket geinstalleerd maar helaas GEEN HD ontvangst ! Ook als de stofzuiger ingebruik is valt 't totale signaal weg ! geen HD maar dan ook totaal geen TV !

Dat kan natuurlijk niet : helpdesk gebeld die vroeg of de stopcontacten die de signaalzender en ontvanger gebruikt ook door andere stroom gebruikers gedeeld werd maar dat is niet het geval !

Apart stopcontact voor de zender en apart stopcontact voor de ontvanger(s) is dus blijkbaar een vereiste
maar de hele zaak is door KPN gemonteerd en die heeft daar NIETS over gezegd; vreemd .

Effin helpdesk weer gebeld : geen oplossing gevonden dus nu moet ik wachten op 'n monteur die de zaak komt inspecteren !

Jammer toch ! ( wordt vervolgd)

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 29 2011 22:00:59:
Vervolg van mijn bevindingen inzake mijn aansluiting op KPN bronspakket
vrijdag jl ;

Het feit dat ik geen HD signaal heb zou volgens een tip van'n kennis verholpen kunnen worden door het vervangen van de huidige wireless adaptors door wireless adpators met 'n sterker signaal (?)

Wie heeft hier ervaring mee ?

Top op heden nog geen telefoontje gehad van KPN inzake een afspraak
voor de storingsmonteur , helaas.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 05 2011 21:23:26:
Hoi allen,

vandaag zelf maar weer de helpdesk gebeld van KPN om mijn ontevreden te uiten over de gang van zaken : na 14 dagen nog geen HD TV signaal en nog geen reactie cq telefoontje gehad van de afd planning om 'n afspraak met de monteur te maken .

a.s. zaterdag ( wegens de drukte ) komt de monteur dan toch langs .Ik heb de tip van m'n kennis
mbt de sterkere wireless zender/ontvanger doorgegeven aan de afd planning ; dus kijken wat er gaat
gebeuren zaterdag.

Jammer dat het zo moet gaan en heb 'n beetje spijt dat ik overgestapt ben van Ziggo naar KPN maar
misschien wordt het na zaterdag wel allemaal beter .

Groetjes

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 09 2011 13:22:48:
Beste allen,

afgelopen za is de monteur van KPN geweest en het toeval wil dat de vrijdagavond het hele HD TV pakket werkte ! en ook geen storing meer
als bijv. de stofzuiger gebruikt wordt . We heeft de monteur 'n extra stop-
contact bij geprikt zodat de wireless zender echt apart van 't modem in\een eigen stopcontact zit dat blijkt dus super belangrijk te zijn . Dus eigelijk zijn er 2 aparte stopcontacten nodig : 1 voor de wireless zender en 1 voor 't modem .
Gewijzigd door bijns006 op 09 oktober 2011, 13:22
 
glasblazer
Voor ITV via stopcontact geeft de gebruiksaanwijzing voldoende weer wat wel of niet kan. Je performance kan ook lekker inkakken als je één of meer mobiele telefoons gaat opladen. De opladers veroorzaken - afhankelijk van het type - een enorme ruis op je stroom netwerk.
 
Henk2304
Ik heb de "zender" van een draadloze verbindingsset (DVS) aangesloten op het bovenste van een dubbel stopcontact. Daarmee wordt het onderste vakkundig afgedekt. Ook de "ontvanger" van de DVS heb ik (op de eerste verdieping) zo aangesloten. Vervolgens heb ik meervoudige contactdoosblokken aangesloten op de ingebouwde stopcontacten van beide exemplaren van de DVS; dat staat ook zo in de handleiding aangegeven. Op die contactblokken heb ik ondermeer de voeding van de Experia Box (789vn) en beide VIP1963-ontvangers aangesloten. Werkt als een zonnetje.
L8r, Henk
 
glasblazer
Op die fiets. Een meervoudige contactdoos op de Devolo met stopcontact aangeloten gaat inderdaad goed. De ruis en herrie wordt door de Devolo er uit gefilterd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen HD TV !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
Advertentie