obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
History Channel ondertiteling
CorSpruijt
Hallo, sinds een aantal dagen is het me opgevallen dat de ondertiteling van History Channel op Interactieve Televisie er niet meer is. Is dit een algemeen probleem bij deze zender zelf? Of kan het wellicht aan mijn ontvanger van Interactieve TV liggen? De overige zenders hebben nog wel gewoon ondertiteling (Discovery Science, Discovery World enz.)
Zijn er nog meer mensen bij wie dit opgevallen is? Ik kijk erg graag naar deze zender, dus is dit probleem best irritant aan het worden...Angry
Alvast bedankt!
 
BobKnif
Ik heb het zelfde probleem. Ik heb op de site van KPN en Hirstorychannel.nl rondgekeken en ik kon daar ook niks vinden.
 
CorSpruijt
OPGELOST!
De ondertiteling is weer terug. Zal toch een storing bij History of KPN geweest zijn, denk ik.

Onderwerp is wat mij betreft gesloten.Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'History Channel ondertiteling', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ondertiteling UITZETTEN ? Algemeen : 1 31 okt 2016
Ondertiteling uitzetten Algemeen : 2 31 okt 2016
synchronisatie beeld en ondertiteling Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 27 dec 2011
Ik wil graag SciFi Channel! Poging tot opname in het zenderaanbod. Programma aanbod : 61 03 mei 2011
Indycar en MotoGP fans: stem voor CAR channel op iTV Programma aanbod : 24 05 mei 2010
Advertentie