obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Afstandsbediening Q Media TV
pariah
Hallo allemaal,

Ik heb een televisie gekocht van het merk Q Media. Nu wil ik mijn afstandsbediening van KPN synchroniseren met mijn televisie maar dat werkt niet. Ik heb automatisch zoeken geprobeerd maar na 10 minuten geen resultaat.

De knoppen voor het schakelen tussen de kanalen werkt wel met de afstandsbediening van KPN, maar ik moet mijn tv harder/ zachter en standby zetten met de originele afstandsbediening van de televisie.

Het merk Q media staat ook niet in de lijst van de handleiding en volgens mij is het geen merk wat bijv aan Phillips of Sony toebehoort. Er zijn ook weinig gegevens bekent van mijn televisie.

Q media LCD television with HDMI artnmr 21730. Ik heb ook gebeld met de helpdesk en die gaan me een nieuwe afstandsbediening sturen ( ik heb de ouwerwetse vierkante nog) maar ik betwijfel of het gaat helepen.

Zijn er meer mensen met een Q medai tv die tegen dit probleem aanlopen, of misschien wel een werkende code hebben?

Ik zie reacties met veel belangstelling tegemoet.

Hartelijke groeten.
 
KaaPeeEn
Ik heb helaas nog geen werkende code voor QMedia, wel hetzelfde probleem, heb al het nodige geprobeerd en gezocht maar tot dusver zonder resultaat...

Wie kan ons aan deze code helpen?Frown
 
field engineer
deze tv's werken hellaas niet in samne werking metde afstandbediening van kpnWink
 
yrsa8
Bij mij is het wel gelukt met een Q.Media TV.
Het neemt wel wat tijd in beslag.
Kies code 20.
Kies optie 1.
Blijf wel met je vinger op de TV linksboven knop drukken op je afstandbediening tot je TV uit gaat.
Herhaal dit ook voor de volume knoppen en de stilknopuit.
Dus 3x herhalen,1 voor TV uit:2 voor volume en 3 voorstilknop.
Je krijg wel kramp in je vingers en wel blijven proberen maar dan heb je wel resultaat.
Bij mij werkt het ECHT Smile
 
NAM
Beste yrsa8,

Ik heb ook een Q-media TV, type QHH-08F. Bij mij werkte het met de oude afstandsbediening, maar met de nieuwe ontvanger VIP1963 en de nieuwe (langwerpige) afstandsbediening lukt het me niet. De programmeerprocedure is voor beide afstandsbediening verschillend. Met de oude afstandsbediening kon je de code laten zoeken, met de nieuwe niet.
Ik wil het wel graag werkend hebben, dus graag antwoord op de volgende vragen:
Heb je de nieuwe (langwerpige) afstandsbediening of de oude?
Wat bedoel je met kies optie 1?
Als ik snelcode 20 intoets krijg ik geen optie mogelijkheid.
Hoe lang duurde het bij jou voordat de TV op stand-by ging?
Bij voorbaat dank voor je hulp.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 09 2012 10:32:45:
Ik ben er achter: de codes voor de oude en nieuwe afstandsbediningen zijn verschillend. Voor de oude was dit voor mijn Q-media tv code 393. Ik heb vergelijkende codes gevonden in de KPN handleiding en de bijbehorende merken tv's ingevoerd bij www.kpn.com/handleidingen en kwam zo op code 719. vervolgens de nieuwe afstandsbediening geprogrammeerd en HET WERKT!!!Grin

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 09 2012 10:36:08:
Ik heb nog een code gevonden voor andere modellen van Q-media: code 782.
Gewijzigd door NAM op 09 februari 2012, 10:36
 
koekie
Ik ben nu ook al een uur allerlei codes aan het invoeren, maar mijn Qmedia reageert niet op die code's.

Zijn er nog andere code's in omloop??
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afstandsbediening Q Media TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gebruik KPN afstandsbediening Hardware firmware : 1 17 jun 2018
snelcode afstandsbediening Salora lcd2420fhdvx-wh Algemeen : 1 10 feb 2017
Afstandsbediening Interact TV en B&O Frequently Asked Questions : 2 26 dec 2014
weigeren vooruitspoelen met afstandsbediening Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 5 06 apr 2014
Code afstandsbediening voor Silva-Schneider TV type LDT60-500HD Hardware instellingen : 1 03 mrt 2014
Advertentie