obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Experia box TG787v - apparaten worden niet herkend
rjlinden
Goedendag,

Sinds vandaag het ik de EB THOMSON TG787v ontvangen. Ik heb alles aangesloten en heb ook internet. Telefonie werkt niet maar er schijnt een storing te zijn in mijn regio, dus ga er vanuit dat dat de oorzaak is.
Als ik kijk in het configuratie scherm van mijn EB ga, dan worden de pc's en playstation 3 niet herkend. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld geen poorten configureren, Ik heb een beetje lopen zoeken op internet naar dit probleem en dit schijnt een firmware probleem te zijn..

Hebben meer mensen dit mee gemaakt, want ik vind dit eigenlijk te belachelijk voor woorden. Kan ik van kpn een ander type modem(780) verlangen, want daar heb ik in het verleden geen problemen mee gehad.

Groeten,
Roberto
 
Sanchez999
misschien kan je op diezelfde fora daar een antwoord voor vinden. dit lijkt mij de meest logische oplossing aangezien de mensen daar ook klagen dat het niet werkt.
 
rjlinden
Helaas is daar het antwoord dat sommige mensen een ander modem hebben gekregen door te zeuren bij kpn. Ik dacht misschien hebben mensen hier andere ervaringen
 
Sanchez999
aaah begirjp hem. hier geen ervaring maar voor een nieuw modem kan ik als enige tip geven om te bellen naar de helpdesk hoop alleen dat de 780 er nog is aangezien er duidelijk voor de nieuwe variant is gekozen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experia box TG787v - apparaten worden niet herkend', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie