obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Playstation3
Yax
Geachte forumleden/gasten,

Ik ben ondertussen al de duizendste met dit probleem maar ik zie steeds vaker mensen die het opgelost krijgen.
Vandaar dat ik het ook maar even hier een kans waag.
Ik heb op mijn PS3 het probleem dat hij bij het testen van de internet verbinding geen UPnP pakt.
fotoafz.th

foto2onr.th

Ik heb de volgende setup:

KPN Arcadyan ARV7519 -> Ruckus metroflex 2211 -> PS3

In zowel de router als de metroflex staat UPnP aangevinkt (enabled).
naamloos2y.th

Mijn PS3 heeft een static IP toegewezen vanuit de ARV7519 (192.168.2.249).

Ik heb de volgende poorten geforward:
naamloosqr.th


Iemand enig idee hoe ik alles weer aan de praat krijg?
Ook bevelen veel mensen een DMZ instelling aan, maar kan deze niet in de ARV vinden, is er iemand die mij het tegendeel kan bewijzen?(please???)
Ik sta namelijk te trappellen om weer ouderwets nat type 2 te krijgen in Modern Warfare 2!!



EDIT**

UPDATE!!
ik heb de ruckus uit gegooid waarna een flauwe verbinding mogelijk was, en toen werkte upnp inneens en had ik NAT 2.
Iemand enig verstand van dit apparaat om het goed in te stellen dat het wel goed signaal doorstuurt zonder het UPnP en NAT te verkl*ten?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 15 2011 16:54:22:

Quote

Yax schreef:

Geachte forumleden/gasten,

Ik ben ondertussen al de duizendste met dit probleem maar ik zie steeds vaker mensen die het opgelost krijgen.
Vandaar dat ik het ook maar even hier een kans waag.
Ik heb op mijn PS3 het probleem dat hij bij het testen van de internet verbinding geen UPnP pakt.
fotoafz.th

foto2onr.th

Ik heb de volgende setup:

KPN Arcadyan ARV7519 -> Ruckus metroflex 2211 -> PS3

In zowel de router als de metroflex staat UPnP aangevinkt (enabled).
naamloos2y.th

Mijn PS3 heeft een static IP toegewezen vanuit de ARV7519 (192.168.2.249).

Ik heb de volgende poorten geforward:
naamloosqr.th


Iemand enig idee hoe ik alles weer aan de praat krijg?
Ook bevelen veel mensen een DMZ instelling aan, maar kan deze niet in de ARV vinden, is er iemand die mij het tegendeel kan bewijzen?(please???)
Ik sta namelijk te trappellen om weer ouderwets nat type 2 te krijgen in Modern Warfare 2!!



EDIT**

UPDATE!!
ik heb de ruckus uit gegooid waarna een flauwe verbinding mogelijk was, en toen werkte upnp inneens en had ik NAT 2.
Iemand enig verstand van dit apparaat om het goed in te stellen dat het wel goed signaal doorstuurt zonder het UPnP en NAT te verkl*ten?


T'is gelukt hoor, nieuwe repeater gehaald van D-Link. Heb nu NAT 2 en UPnP enabled. Echter heb ik in MW2 nogsteeds NAT Type STRICT. Iemand suggesties ?
Gewijzigd door Yax op 15 september 2011, 16:54
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Playstation3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Playstation3 aansluiten WiFi : 1 26 nov 2011
Playstation3 WiFi : 1 16 sep 2011
Advertentie