obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Nieuw: Interactieve TV kijken op PC en Ipad
Giant2000
Vanaf morgen (15 september) biedt KPN gebruikers van Interactieve TV gratis de mogelijkheid aan tv te kijken via pc of Ipad.
Voor meer informatie: http://www.kpn.com/interactievetvonli...online.htm

Plaats hier jullie ervaringen.
 
dit0rz
Ik vind het jammer dat je in de TV-Gids niet kunt zien welke programma's al op de lijst staan om opgenomen te worden...

(dienst draait al op www.itvonline.nl)
 
Giant2000
Yep loopt al. Goed beeld, ik kijk nu naar Pauw en Witteman via mijn DVB-T kaart én ITV online en is vergelijkbaar. De uitzendingen lopen dik 1 minuut achter trouwens.
 
Giant2000
Nee hoor. Zelfs het abonneenummer was al ingevuld. Je moet alleen voor de Ipad een app installeren volgens de website, kan ik niet controleren want ik heb geen i-pad. Wel een PDA met win mob 5 en daar werkt het niet op.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 15 2011 14:22:00:



We gaan verder in deze thread:

http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...ad_id=2413
Gewijzigd door Giant2000 op 15 september 2011, 14:26
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw: Interactieve TV kijken op PC en Ipad', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
suse en interactieve tv Algemeen : 2 04 nov 2016
Advertentie