obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
ITV online
Calimero
Interactieve tv werkt hier perfect op me laptop!
Het duurt soms wel even voordat je er in komt, maar dat kan door de drukte komen..
Mijn vraag is alleen:
Ik zou zo graag een programma/clip op willen nemen en dit op bv youtube willen zetten..
Moet ik daarvoor toch 'n opname pakket nemen?
Er bestaan toch gratis codecs? (windows media center?)

Moet wel ff vermelden dat ik wel teleurgesteld was, want ik had iets opgenomen met m'n interactieve box op tv, maar kan 't niet terugkijken? heel raar..
foutje?
 
PIGEON
Goedeavond allemaal,

ik ben nieuw hier, net aangemeld speciaal voor deze vraag. Wilde ook niet een hele nieuwe thread aanmaken voor mijn probleem omdat deze toch wel in het rijtje van deze thread problemen paste.

Mijn vraag is dat ik wel online tv kan ontvangen op mijn laptop, draadloos, wordt netjes ingelogd en kijken maar. Als ik dit op mijn desktop pc probeer via de netwerkkabel, blijft de player hangen op loading, met netjes die balletjes die ronddraaien, kan itv alleen draadloos of ook via de kabel? Heb mijn silverlight gecheckt met sbs6 uitzending gemist en daar werkt hij wel.

Alvast bedankt!
 
krullie
Hallo,

Ook ik heb me voor itvonline hier aangemeld.
Ik zit gewoon op het thuisnetwerk op mijn laptop. Maar toch geeft hij dit aan: 'U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk.'

Laptop opnieuw opgestart, maar geen verandering. Erg jammer! Ik had me erop verheugd om op mijn laptop tv te kunnen kijken...

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

alvast bedankt,
Krullie

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 27 2011 07:53:07:
nou inmiddels doet hij het wel. Wat er nou fout was, geen idee. Maar ik ben erg blij dat hij het doet! Smile
Gewijzigd door krullie op 27 september 2011, 07:53
 
flowjo
Weet iemand wanneer de Android versie komt ?

Snap niet dat KPN dit niet gelijk gemaakt heeft met de ipad app.....
 
bkokkelmans
Bij mij doet hij nu niks meer
hij laadt de pagina in en dan.... niks
 
auke112
Goedendag

Het volgende probleem heeft mij de laatste twee weken al heel wat zweetdruppeltjes gekost. Helaas heb ik het nog niet voor elkaar gekregen en kan ik op internet geen oplossing vinden, alleen een persoon die waarschijnlijk het zelfde probleem heeft. Hopenlijk kunnen jullie mij verder helpen.

Wat is het probleem.

Na een prima start van itvonline op mijn laptop, is die er plosteling mee opgehouden.

Ik ben ingelogd op itvonline, ik kan alle zenders selecteren, programma inhoud wordt weergegeven. De onderste balk is zichtbaar en geeft soms aan hoever het programma is. Er wordt zelf een melding gegeven om de pincode in te drukken als er een geblokkeerd programma voor is. Maar helaas geen beeld en geen geluid. Als ik uitlog krijg ik wel dat promofilmje te zien. Dit is zowel met Firefox als IE.

Op mijn andere computers thuis werkt het naar behoren.


Wat heb ik tot nu toe geprobeerd.

-Silverlight gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd
-oudere en beta versie's van Silverlight geprobeerd
-Register schoongemaakt en alle verwijzingen naar Silverlight verwijderd. Daarna opnieuw Silverlight geinstalleerd
-Firewall gedeinstalleerd
-Virusscanner tijdelijk uit gezet
-Updates van videokaart geinstalleerd
-Laptop via kabel aangesloten op Modem
-In en uitloggen op itvonline.
-In modem gekeken of ik daar iets kan vinden, helaas heb ik daar te weinig kennis van.
-modem uit en aan gezet
-Mode Reset

Ik heb nu geen idee meer wat te doen, behalve de laptop opnieuw te installeren, maar dat vindt ik ook nogal wat, hij werkt voor de rest uitstekend.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 25 2011 20:37:43:
Na heel lang zoeken en uitproberen eindelijk een oplossing gevondenGrin

Windows 7:Sluit je Internet Browser
Verwijder het bestand: C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\msprhd.hds
(Het bestand wordt opnieuw aangemaakt)
Open je Internet Browser en test!
Voor Windows XP is het bestand hier te vinden: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\PlayReady\mspr.hds
Gewijzigd door auke112 op 25 oktober 2011, 20:37
 
bkokkelmans
SUPER!!!
Gewijzigd door bkokkelmans op 28 oktober 2011, 20:25
 
De Wim
Tijd dat ITV ook met een android variant komt......Sad
 
Henk2304
... en eentje voor Windows Phone 7.5 (Mango) ...
L8r, Henk
 
glenmorangie
ja en wat about CE 6 en 5 zoals windows mobile en pocketpc, zijn nog een boel apparaten en gebruikers.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ITV online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
ITV-online werkt niet KPN Glasvezel diensten : 4 09 mrt 2013
ITV-Online op tv met wifi+browser Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 12 jan 2013
ITV Online / IPAD Algemeen : 1 17 sep 2012
Geen ITV Online op laptop: Geen verbinding met uw thuisnetwerk! Algemeen : 1 08 jun 2012
Advertentie