obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
PS3 Thomson TG787v SIP NAT
rickoz0101
Hallo,

Ik heb vandaag even het internet rond gekeken voor oplossingen van het omzetten van NAT 3 naar NAT 2.
Ik kwam heel veel oude posts tegen van een jaar geleden met mensen met hetzelfde probleem, en tot mijn verbazing is dit probleem tot op de dag van vandaag nog steeds niet verholpen door kpn, ik wou alleen even zeggen dat ik hoop dat dat hele kpn sterft aan aids. dank u.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 14 2011 13:42:06:

Quote

rickoz0101 schreef:

Hallo,

Ik heb vandaag even het internet rond gekeken voor oplossingen van het omzetten van NAT 3 naar NAT 2.
Ik kwam heel veel oude posts tegen van een jaar geleden met mensen met hetzelfde probleem, en tot mijn verbazing is dit probleem tot op de dag van vandaag nog steeds niet verholpen door kpn, ik wou alleen even zeggen ow ow hoe ken dit noy. dank u.

Gewijzigd door rickoz0101 op 14 september 2011, 13:42
 
Noloony
Hey Rickoz,

ik had het zelfde probleem met de Thomsom experiabox. dit komt door de firmware in de experiabox, deze creeƫrt problemen met portforwarding en met name het automatiche forwarding ook wel Plug en Play instelling. kpn heeft geen repair voor deze firmware fout, thomson zelf heeft deze wel maar die kun je niet in de experiabox zetten. ik heb kpn hierover gebeld en aangegeven dat de firmware niet goed werkte ik heb toen een nieuwe ZTE experiabox opgestuurt gekregen. deze werkt tot nu toe goed en geeft geen nat problemen op mijn PS3.

ik hoop dat je hier iets aan hebt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PS3 Thomson TG787v SIP NAT', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson TG789vn configuratie bewaren Helpdesk : 1 16 jan 2014
NAS benaderen op KPN Experia Box Thomson Algemeen : 1 13 nov 2013
Sitecom 300N XR achter EB Thomson TG789vn WiFi : 1 12 nov 2013
thomson tg712 Hardware instellingen : 1 02 sep 2013
Experia box V8 en Thomson TG789vn Frequently Asked Questions : 2 16 jun 2013
Advertentie