obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
N.A.T. instellingen veranderen in H220N modem?
Pauwer
Beste allemaal,


Wil/moet mijn NAT instellng veranderen van type 2 naar type 1 of 0. Ik kan dit zelf niet veranderen in de H220N modem.
Alles is dicht gespijkerd door KPN (ZTE), ook als ik portforwarding instel gaat het niet lukken, hierdoor kan ik sommige spellen met mijn PS3 niet online spelen.
Ik heb contact gehad met KPN en die zeggen dat ze mij niet kunnen helpen wat ik niet goed vind, tenslotte leveren zei de hardware!
Op menig forum word er over geklaagd en ben zelfs op Tros Rader tegengekomen dat de KPN dit wel kan veranderen zie link,

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=99728

Ik he dit ook aangekaart bij de KPN maar konden mij echt niet helpen :-(

Anyway, ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen, ik ben eigenlijk zeer tevreden over de glasvezel verbinding maar wat heb ik er nu aan als ik er geen gebruik van kan maken?!

Hoop dat iemand mij kan helpen zodat ik geen vaarwel tegen het glasvezel hoef te zeggen :-(

Met vriendelijke groet,

Ramon
 
zeilbood
NAT type 1 kun je sowieso niet krijgen. NAT type 2 is het beste wat je kunt krijgen en daarmee kun je prima online gamen. Gewoon UPnP aanzetten in de ExperiaBox en je PS3.
 
Pauwer
Toch zegt de gamemaker dat deze minimaal op type 1 moet staan (UBIsoft), het werkt bij mij dus ook niet, dus ja, ik weet het niet meer
 
zeilbood
Onzin, zoek maar de NAT types maar op. 1 kan alleen als je alleen een modem hebt. Dus geen modem router.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'N.A.T. instellingen veranderen in H220N modem?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Airport extreme en kpn modem Algemeen : 2 24 mrt 2017
iptv instellingen kpn. Algemeen : 2 19 feb 2016
Portforwarding H220N Snelheid : 3 06 mrt 2015
VOIP bellen met Gigaset N300A-IP icm H220N V10 werkt niet Frequently Asked Questions : 2 25 dec 2014
Advertentie