obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Aanvragen Digitenne via Digitenne.nl
japie7
Hoewel voor mij niet meer belangrijk, wil ik toch een erg onprettige ervaring delen met betrekking tot het aanvragen van Digitenne.

Ik kom terecht op een site van Digitenne.nl. Deze site is NIET van KPN. De site ziet er uit als KPN Digitenne maar is dat niet. De informatie op de site wordt ook niet bijgewerkt.
Ik bestel Digitenne pakket en verwacht die binnen een week te ontvangen. Helaas na anderhalve week nog niets ontvangen. KPN benadert en gevraagd waar mijn bestelling blijft. Ze weten van niets. De afdeling kijkt naar een 'buiten' bestelling en zien daar een bestelling staan van mij bij een bedrijf dat ik niet ken.

Op mijn verzoek wordt de 'buiten' bestelling geannuleerd en een nieuwe bestelling bij KPN geplaatst. Na drie dagen krijg ik twee pakketten! Ik heb beide pakketten geretourneerd.

Ik doe mijn beklag over deze gang van zaken bij KPN maar krijg geen antwoord.

Digitenne.nl is dus niet van KPN, dus daar bestel je dus niet.

Doe hier je voordeel mee.

Japie7
 
Jo3i
Toch komt de factuur van de KPN vandaan. In het verleden ook bij KPN (primafoon) aangeschaft,wel onder de oude condities wbt. het kopen van een of meer ontvanger binnen een abn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanvragen Digitenne via Digitenne.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
digitenne twintuner Frequently Asked Questions : 2 17 mrt 2014
Advertentie