obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
NAT Open gelukt met Arcadyan ARV7519
burak-dbl
Dag mensen,

Ik zie dat veel mensen problemen hebben met het instellen van hun modem/router.
Het lukt mij prima om NAT open te krijgen voor het spelen van Call of Duty (MW3 & Black Ops)

Wat ik doe:

-Voor alle zekerheid beginnen met een volledig geresette modem/router.
(Zorg voor een 100% goede reset, dit wordt soms onderschat. Dus reset knop extra lang ingedrukt houden)

-Met je PC verbinding maken met je modem/router dmv kabel of draadloos. (lokaal & internet)
-Maak met je spelconsole verbinding met je modem/router. Kijk bij netwerkinstellingen van je console welk IP adres je console toegewezen krijgt.
(in mijn geval 192.168.2.1)
Zet nu je spelconsole uit.

Vanaf nu verder met je PC
-Naar webadres 192.168.2.254 en inloggen in je routeromgeving
(inloggen met wachtwoordveld leeg, erna verplicht eigen wachtwoord bedenken)
-Dan naar "Data" en dan "NAT" en dan "Port Mapping".
-Nu bij "configure" 4 maal de volgende poorten "enablen"
(zie printscreen in bijlage voor uiteindelijke doel. Dit spreekt voor zich)


-Nu rechts bovenin "LOG OUT".
-Je modem/router "power" knop achterin uit en na een halve minuut weer aan.
Wacht even een minuutje en zet nu je spelconsole aan.
In mijn geval is het elke keer gelukt om zo NAT open te krijgen (bij meedere adressen)

En succes met gamen! SPYPLANE INCOMING!

MVG
burak-dbl voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
xxkylexx
Zelfs dit werkt niet op mijn playstation heb al erg veel geprobeert maar werkt steeds niet jammer.
in iedergeval bedankt voor deze nieuwe manier.
 
ibrahimuzel
bij mij doet het ook niet helaas.... ik denk dat ik nog maar 1 optie heb,, en dat is overstappen naar ziggo..
 
pvtwillpower
mij is het jammer genoeg ook niet gelukt..
 
burak-dbl
Excuus,

Ik ben 1 cruciaal punt vergeten.
Je moet bij extras "UPnP" aanzetten.

Bij mij nog steeds NAT open.
 
pvtwillpower
die had ik al open gezet nadat de eerste poging was mislukt. bij mij werkt het dus nog steeds niet. in ieder geval bedankt.
 
dann318
Bij mij werkt het ook niet heb onderand ook alles geprobeerd wat op internet te vinden staan, kan iemand die een goede NAT type en goede internetverbinding heeft zijn configuratie niet op het internet posten door er een backup van te maken? Zou me enorm helpen Smile.
 
xkev1993
Heey,

Dit kreeg ik van kpn en bij mij werkt het

Witte KPN Experia Box (Arcadyan, ARV7519)UPnP inschakelen
De Playstation 3 maakt gebruik van het UPnP protocol (Universal Plug 'nPlay).
In de KPN Experia Box staat deze optie standaard uit omdat er eenrisico bestaat dat kwaadwillenden makkelijker uw computer kunnen benaderen.
Sony heeft dePlaystation 3 zodanig gebouwd dat er alleen verbinding valt te maken metandere gebruikers als UPnP aanstaat.
Hieronder leggen we uit hoe dat moet.

1. Open uw browser (Internet Explorer, Google Chrome of een andere browser).Vul op de adresbalk het adres 192.168.2.254 in en druk op Enter. Typ geen www!
2. Vul het wachtwoord in, standaard is er geen wachtwoord klik op Loginzonder wachtwoord. Er moet nu zelf een wachtwoord worden bedacht. Laat het invulvenster achter CurrentPassword leeg en vul bij de volgende twee invulvensters (New Password en Re-Enter Password forVerification) het zelf bedachte wachtwoord in en klik op Apply
3. Klik op EXTRAS
4. Klik op UPnP
5. Plaats een vinkje bij Enable UPnP IGD Device
6. Klik op Apply Op de KPN Experia Box is UPnP nu ingeschakeld. MAC Address van de Playstation 3 Omdat de PS3 bij het uitschakelen eventuele UPnP instellingen niet altijdcorrect verwijderd en de PS3 weer gebruik moet maken van deze UPnPinstellingen moet u er voor zorgen dat de PS3 altijd hetzelfde IP-adreskrijgt. Omdat UPnPgebaseerd is op het automatisch ophalen van een IP-adres mag dit niet in dePS3 vast worden ingesteld maar moet dit in de KPN Experia Box. Hiervoor moetwel eerst het MAC adres van de PS3 worden achterhaald, dit kan via deinstellingen vande PS3 en gaat als volgt.

1. Selecteer Instellingen in het beginmenu van de PS3
2. Blader omlaag en selecteer Systeeminstellingen
3. Selecteer Systeeminformatie
4. In dit scherm staat onder MAC Address de gevraagde waarde. Het MAC Addessbestaat uit 12 karakters. Schrijf het MAC Address op Opmerking: Normaal gesproken wordt het MAC Address in 6 groepjes van 2karakters genoteerd gescheiden door een dubbele punt of een streepje. Vast IP-adres voor de Playstation 3 Vervolgens kan dit MAC-address vast aan een IP-adres worden gekoppeld en ditwordt via de webinterface van de KPN Experia Box als volgt ingesteld.

1. Open uw browser (Internet Explorer, Google Chrome of een andere browser).Vul op de adresbalk het adres 192.168.2.254 in en druk op Enter
2. Vul het wachtwoord in wat u eerder heeft aangemaakt en klik op Login
3. Klik op START
4. Klik op LAN
5. Vul in het kader Static DHCP het gewenste IP-adres in Let op! Het IP-adres begint met 192.168.2 alleen het laatste veld kunt uvrij kiezen. Neem een waarde tussen 200 en 250 om conflicten met al uitgegeven IP-adressen te voorkomen.
6. Vul het MAC adres van de PS3 in
7. Klik op Apply
8. Herstart nu de PS3 zodat deze het ingestelde IP-adres kan ophalen Uw Playstation 3 is nu klaar voor online gamen!

Ik heb zelf ook nog een aantal poorten opengezet voor de zekerheid hoop dat je er wat aan hebt
 
Louie
ik heb precies hetzelfde probleem!

ik heb een pc maar mijn nat type staat ook op strict iemand enig idee hoe ik hem kan openen op mijn PC?

m.v.g
Louie
 
side
Het kan dus wel ik heb black ops en mw3 op open staan
ik wil wel helpen je moet om te beginnen uPNP open bij extra( eventueel de fire wall ook uitschakelen ) zetten dan het mac adres van je ps3 opzoeken en invullen bij dhcp en een ip verzinnen dat moet zijn 192.168.2.??? de laatste 3 mag je zelf kiezen onder LAN daarna ga je naar DATA en naar NAT dan naar portmapping daar ga je een aantal poorten open gooien zie afbeelding 1 Daarna naar special aplications daar ook poorten openen zie afbeelding 2
kom je er niet uit stuur me dan maar een berichtje
suc6

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 17 2011 22:30:28:
kijk hier maar eens hier heb er mensen mee happy gemaakt
lukt het nog stuur me gewoon ff een PB
http://www.goeievraag.nl/vraag/nat-ty...ten.263328

wel ff kijken bij de antwoorden en dan kijken bij side daar staan 2 screenshots bij dus moet goed komen



grtssss

Side
Gewijzigd door side op 17 november 2011, 22:30
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT Open gelukt met Arcadyan ARV7519', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
Poorten 22,80 en 443 staan open Eigen netwerk : 9 26 jan 2016
Open Poorten KPN Glasvezel Routers : 4 06 nov 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
Advertentie