obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Radio Zenders
nevado
Klopt het dat met Dig TV de Radiozenders niet meer bij naam te zien zijn, en alleen maar met nummers ?Angry
 
Reg
Bij mijn weten was het vanaf het prille begin al rxxx; (xxx=nummer in 3 cyfers) ik heb nooit een naam zien staan.

Ik heb bijna 8 jaar digitenne,vroeger conceptvieuw.

Wel natuurlijk wanneer je de info knop indrukt, net als bij tv; dan zie onderin de infobalk de naam van de tv/radiozender staan..
Gewijzigd door Reg op 05 september 2011, 22:05
hoe verder je gaat, hoe langer de terugweg
 
nevado
Vandaag alles geinstaleerd en nu blijkt dus dat ik mijn Tuner op AUX 1 zetten om radio te kunnen ontvangen en zie op mijn Tuner scherm geen informatie meer?. Geweldig tel er bij op dat niet extern kan opnemen, wel aansluiten staat er in de handleiding, wat heeft dit dan voor zin?. Ook kan ik de TV zenders niet op de door mij gewenste volgorde zetten. Gelukkig heb ik mijn kabel nog niet opgezegd, dus kijk ik direct digitaal, beter beeld, en de rest gaat nog gewoon via de kabel. Kost natuurlijk wel een jaar lang extra geld maar dan is IPTV van KPN voor mij over. Erg jammer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Radio Zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Duitse zenders Helpdesk : 1 11 apr 2017
Duitse zenders niet meer te ontvangen. Programma aanbod : 2 06 apr 2017
Zie geen Duitse zenders Helpdesk : 2 01 jan 2017
KPN Glas Zenders Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 23 mei 2016
Meer HD-zenders bij KPN Programma aanbod : 2 30 mrt 2016
Advertentie