obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
experia ZTN ITV poort snelheid
pigtail
Hallo,
Ben nieuw op dit forum omdat ik binnenkort ook glasvezel met KPN ITV-inet-telefonie krijg. Vooralsnog hou ik m'n oude isdn met adsl lijntje + CAI totdat alles werkt natuurlijk. Tevens heb ik zowiezo nog een satelliet verbinding voor de tv als extra redundantie. (en dat blijft)

Maar goed, de beoogde Experia ZTN box heeft een apart Vlan voor de itv data streams, en deze is beschikbaar op een aparte poort (TV).
Weet iemand wat de aansluit bandbreedte is, (niet de werkelijk gebruikte/ingestelde bandbreedte) is deze een gigabit of 100mb ?
Ik wil nl een bestaande cat6 kabel voor de 2 aparte netwerken gebruiken, de ITV en de rest van het netwerk. Door splitters aan de uiteinde van de kabel te gebruiken gebruik je dan 4 kabel aders per netwerk,
dit kan tot 100mb. (gig en POE zijn dan niet mogelijk).
Ik snap dat KPN niet >100mb aan datastreams naar de motorola's stuurt, maar bij meerdere tv's allemaal op een HD kanaal zou dit misschien wel op de experia aanwezig zijn. In dat geval moet ik een gigabit switch gebruiken voor ITV.

Alvast bedankt!
 
TokkieTokkie
100 mb
 
pigtail
bedankt!
 
2011joop
Nee veel hoger, 500MB zelfs.
Volgens mij kan hij zelfs nog sneller.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'experia ZTN ITV poort snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Advertentie