obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Webcams aan Fritz achter TG789vn?!??
Rautek1966
Goedemorgen allemaal.

Heb een lekkere hersencruncher voor de liefhebbers. Gebruik in mijn zaak webcams die op afstand te bekijken zijn. Werkte perfect aan mn Fritzbox. DIe hangt nu achter de gevreesde ExperiaBox met een eigen extern te benaderen IP-adres (dankzij de KPN Monteur). Smile Heb er bewust voor gekozen alles aan de Fritz te laten hangen omdat die kwalitatief beter is in dekking/bereik/draadloze snelheid.

Kortom, ik zie in de Fritz alle webcams netjes zitten met eigen IP-adres van de Fritz. Het vreemde is dat ik ze in de Experiabox ook zie zitten met weer een eigen IP-adres, allemaal op die ene ethernetpoort. En zolang ik in het eigen netwerk zit, kan ik ze via dat interne IP-adres ook benaderen en de beelden bekijken,

Nu probeer ik dat IP-adres via portforwarding naar buiten te krijgen, want vanaf daar moeten ze als webcamservers te zien zijn. En daar gaat het fout. Kan wel netjes in de Experiabox poorten forwarden. Maar ik krijg van buitenaf niets te zien... Rara???Shock

Wie heeft er een idee (behalve zeggen dat ik die Experia weg moet doen, want dat is geen optie omdat ik jaar vast zit aan KPN ZakelijkSad).

groeten

John.
 
TokkieTokkie
Mits je (Z) IPB hebt kan je elk modem aan die lijn hangen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webcams aan Fritz achter TG789vn?!??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Apple netwerk achter experiabox Algemeen : 8 04 mei 2017
VPN achter Experiabox V10 Hardware instellingen : 8 04 feb 2017
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
FRITZ! WLAN Repeater 300E WiFi : 4 20 sep 2015
Eigen router achter experiabox Hardware instellingen : 8 20 aug 2015
Advertentie