obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
live programma's pauzeren 2e ontvanger I TV
jkoot
Ik kan met mijn tweede I TV ontvanger geen live programma's pauzeren en terug spoelen bij een live uitzending.
Dit kan wel met mijn andere ontvanger.
Ik heb het opnamenpakket en twee digitale ontvangers.

Ik heb dit nagevraagd bij de KPN winkel deze hebben al een paar keer een aantekening gemaakt in hun systeem zodat de klantenservice binnen 48 contact me mij zou opnemen.
Echter belt de klantenservice nooit terug.Pfft
Deze zijn alleen goed bereikbaar voor nieuwe contracten, Klanten die binnen zijn zijn niet blijkbaar niet interesant meer.Angry

Weet iemand hier een antwoordt op.
 
Giant2000
Je kan alleen maar pauzeren als je tuner een harde schijf aan boord heeft. KPN levert deze tuners niet meer, met het Opnemen Pakket is een harde schijf immers niet meer nodig.
KPN werkt dacht ik wel om voor het apuzeren een kleine harde schijf in te bouwen. Ik kan me voorstellen dat dit kan door een USB poort hiervoor open te zetten.
 
Henk2304
Ik heb als tweede ontvanger gewoon een VIP1963 gekregen, dus incl. harde schijf, met de nieuwe ("lange" ) afstandsbediening, zonder meerprijs (Digitenne compensatie aanbod voor een jaar). Daarmee kan ik ook gewoon opnemen. Maar sinds ik de tweede ontvanger heb aangesloten kan ik niet meer op één ontvanger tegelijk een HDTV-programma opnemen terwijl ik naar een andere (al dan niet HDTV) zender kijk; dat ging nog wel toen ik nog maar één ontvanger had (behalve tegelijk HDTV opnemen en een andere HDTV-zender kijken). Op twee ontvangers tegelijk naar een HDTV-programma kijken gaat nog wel.
Met het Opnemen pakket kun je 3 programma's (al dan niet HDTV) tegelijk opnemen terwijl je naar een andere (HDTV) zender kijkt. Ik vraag me af of de meerprijs voor de harde schijf in m'n eerste ontvanger vervalt als ik me abonneer op het Opnemen pakket.
L8r, Henk
 
dit0rz
Beste Henk,

Als je het Opnemen Pakket neemt, dan vervalt inderdaad de meerprijs.

Dus is het uiteindelijk maar 1 euro meer per maand.
 
Henk2304
Ik heb inmiddels uitgevonden dat je daarvoor wel contact moet de klantenservice moet opnemen. Het wordt niet automatsich aangepast, hoewel de medewerker van de klantenservice tegen mij zei dat dat eigenlijk wel zou moeten. Maar goed, het is bij mij nu aangepast: de aanduiging "met hard disk recorder" bij m'n eerste ontvanger is verdwenen.

Toch werkt het Opnemen pakket nog niet optimaal. Afgelopen zaterdagavond kon ik geen enkele opname terugkijken: bij het bekijken van een opname stond de tijdindicator steeds aan het eind van de tijdbalk en was daar met geen mogelijkheid meer weg te krijgen. KS gebeld (het was druk: "onweer", 35 min in de wacht) en zondag kon ik ze weer zien. Bij het maken van tijdsprongen in een opname (b.v. 500 >>) ga ik vaak zelfs enkele seconden achteruit ipv. 5 min vooruit. En bij Hervatten wordt regelmatig weer opnieuw begonnen ipv. verder te gaan waar ik gebleven was.

Tenslotte: herhaalde opnames (iets wat op de 1963 zelf net was aangezet) ontbreekt nog helemaal (hoe lang nog?).
L8r, Henk
 
Giant2000
Gezien de klachten over het Opnemen Pakket verwacht ik binnen niet al te lange tijd update firmware waarin hopelijk deze klachten verdwenen zijn en functies als herhaald opnemen worden ingevoerd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'live programma's pauzeren 2e ontvanger I TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
4K ontvanger Hardware firmware : 2 28 okt 2018
Kwaliteit Live Sport on Demand KPN Glasvezel diensten : 1 23 apr 2017
Radio luisteren via tv ontvanger Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 3 30 dec 2015
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
Advertentie