obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
kpn :oplichtersbende
mike44
Wat ik al een tijdje vreesde is nu werkelijkheid geworden;ik ben een contract aangegaan met een bende oplichters en de bende heet KPN
Kpn,dat vermaarde en "betrouwbare" voormalige staatsbedrijf???? JAWEL!!!!!!!!!
Kpn heeft blijkbaar zoveel moeite om klanten aan zich te binden en gebonden te houden dat ze dmv louche praktijken hun klantenbestand op orde houden
Op 6-7-'11 bwesloot ik mijn internet+bellen met iptv uit tebreiden van basis naar extra
vanaf 7-7 ondervond ik vele problemen met de verbinding zelf en met de levering van de spullen
Na vele uren bellen,volgens de rekeningen meer dan 100!!!!! uur ,kreeg ik eindelijk de gemaakte afspraken bevestigd (waarbij alle afdelingen van KPN elkaar ook evenzo vrolijk tegen spreken) en konden de ontbrekende onderdelen uit het pakket toegestuurd worden
Zo gezegd ,zo gedaan ,medio juli waren alle spullen wel binnen
Helaas zat er wel een rekening bij terwijl.als je op de website kijkt,er geen verzendkosten geleverd zouden worden gerekend
Maar weer een belletje er aan gewaagd en het zou verrekend worden9is ook gebeurd) maar je moet er toch weer over bellen
Alles aangesloten,incl het draadloos,maar helaas....... geen signaal doorgifte
je kan dus dan ook niet zeggen of het je bevalt lijkt mij
geen signaal,is geen beeld,is geen product,toch?
Er kwam een paar dagen later wel een bevestigingsbrief over de uitbreiding,die natuurlijk op een groot aantal onderdelen niet klopte
De vaste klantenkorting stond niet vermeld,de beloptie "onb.bellen avond/weekend" werd voor het gemak met 100%!!!! verhoogd (dat was NIET overeengekomen,zo kan ik ook korting geven)
Maar ondertussen werkte er nog niks
Na weer heeeeel veel bellen kwam er 18-8-'11 eindelijk een monteur die alles zo goed mogelijk aan de praat heeft gekregen
Ik kon dus eindelijk gaan bekijken wat ik aangeschaft had
Als het werkt is het leuk,daar zal ik niks van zeggen maar ik had de (vaste klanten)korting nog niet op mijn rekening gestort gekregen (dat was wel afgesproken)
ook kreeg ik rekeningen van de beging Juni tot en met Aug 2011 die betrekking hadden op het vaste deel van de abonnementskosten
Ik weer gebeld met de mededeling dat ik het onbehoorlijk vond ,rekeningen te krijgen voor iets dat niet werkt
Kpn wil daar absoluut niks van weten wanr "het signaal werkt goed vinden ze" want dat hebben zij op een e.o.a. louche kantoortje geconstateerd
Hoezo het werkt goed???? de monteur heeft zelf beaamd dat het niet werkte destijds en vind het knap als het blijft werken omdat de kabel waarschijnlijk rot is
helaas heeft de beste man (waarschijnlijk ook oplichter als neven werkzaamheden),dat niet terug gekoppeld aan de MSD,waasrdoor ik geen poot om op te staan heb
De man is hier 3 uur bezig geweest!!!!
Heeft ie nog koffie gehad ook maar dat bakkie was met 5 minuten op dus daar kan ie al die tijd niet mee bezig zijn geweest,het was dus toch het technische probleem waar ie al die tijd mee bezig is geweest
maar KPN zegt zegt: er is en er was geen probleem!!!!
Ondertussen ben ik al dat gelieg,gedraai en incompetente gedoe van KPN zo zat dat ik heb gezegd dat ik op wil zeggen en van mijn contract af wil
De MSD had immers al eerder verteld dat de bedenktijd pas inging als alles naar behoren werkt ,en terecht
maar wat blijkt nu: De bedenktijd gaat in op het moment dat je de bevestigingsbrief krijgt waar allemaal onwaarheden en andere lulkoek in staat
KPN stelt zich op het standpunt dat de bevestigingsbrief het product is waar je mee accoord gaat
Als ik brieven als hobby heb en waar ik een contract mee wil kan ik wel ander ander bedrijven bedenken waar ik mee in zee wil gaan
Ik betaal toch niet voor een brief,ik betaal voor een signaal KPN!!!!! en dat signaal werkt pas sinds 18-8
En dan heb ik nog een week om te bedenken wat ik wil!!!!!
Maar nee,KPN misleid zijn trouwe klanten en zo hebben ze weer een stumperd aan hun zegekar gebonden
KPN snapt blijkbaar niet dat ze hun eigen graf aan het graven zijn en deze ook nog zedlf langzaam vol met zand aan het gooien zijn want geen klant pikt het om zo behandeld te worden.
Diezelfde klanten zullen met veel plezier hun abo opzeggen en de vlag buiten hangen als het jaar om is ;en dan hebben we het nog niet over de negatieve mond op mond reclame die op verjaardsagen e.d verteld wordt over kpn
Het is slechts een kwestie van tijd voor KPN óf helemaal vlucht naar een wrme bananen republiek(waar ze zich al helemaal aan aangepast hebben) óf ovedrgenomen worden door een ander telecom bedrijf,ook terecht want een bedrijf als KPN heeft al zijn rechten verspeeld om zelfstandig in Nederland te opereren
Ik heb mijn dossier inmiddels overgedragen aan de geschillencommissie en zie de uitspraak met vweertrouwen tegemoet en om ze helemaal de stront in te trappen heb ik het ook door gemaild aan Kassa en Radar
Hopelijk hebben die ook weer de buik helemaal helemaal vol van die oplichters dat ze er weer een uitzending aan gaan wijden
Ik zal met plezier en genoegen uit de doeken doen wat een louche club dat hele KPN is
Als ik een advies mag geven: LAAT KPN HEEL VER LINKS LIGGEN EN GA GEEN CONTRACT MET ZE AAN !!!!!!!!!
 
KaPteiN
Houd ons op de hoogte van de uitspraak van de geschillen commissie.
Om klanten te behouden moet KPN veel coulanter worden. Op de lange termijn levert dat winst op. Helaas is er alleen korte termijn denken om de aandeelhouders tevreden te stellen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Giant2000
Erg jammer dat je zoveel problemen hebt met KPN. Ik zou overigens wel je emoties wat onder controle houden bij die geschillencommissie. Als je dezelfde bewoordingen gebruikt als je hier doet dan zou ik mij zo kunnen voorstellen dat je acties geen doel zullen bereiken.
 
boekbros
KPN en zo kennen die bedreigingen van Kassa, Radar natuurlijk wel zo langzamerhand en die tv-programma's kijken ook wel uit elke uitzending weer gefrustreerde klanten te presenteren. Hooguit maken ze een lijstje van klachten, waar niemand iets mee kan/wil (doen).

Verder ben ik het met Giant eens. Maar ja, je moest je ei kwijt. Jammer dat het zo moet, daarvoor is dit forum niet. Gooi dan wat oud serviesgoed tegen de muur. Let maar eens op hoe opgelucht je daarna bent...
 
mike44
als je een keer of 7 van alles toegezegd krijgt en een keer of 8 alles weer terug gedraaid door een 15 tal verschillende mensen ,ga je wel erg twijfelen aan de goede bedoelingen van KPN
Dit gedrag verwacht je van een telecom aanbieder die in de kantlijn opereert maar niet van een bedrijf als KPN
Ik ben een redelijk mens en heb veel geduld maar als KPn mij beticht van onzin verhalen over onzin toezeggingen en nog belachelijker afspraken (die toch echt gemaakt zijn met de verkoop/retentie afdeling) dan voel je je behoorlijk genaaid
zelfs de monteur die hier 3uur is geweest ontkennen ze gewoon;het is gewoon een zooitje daar
ik heb de afgelopen maanden een dikke 70 medewerkers gesproken en allemaal zeggen ze iets anders en iedereen hanteert andere procedures
Bij KPn zijn ze gewoon volledig de weg kwijt
Maar toen ik KPN mededeelde dat ik mijn probleem aan de geschillencommissie had voorgelegd kwam er gisteravond voor de 8e x!!! de toezegging dat alle gemaakte kosten vergoed zouden worden en ik een groot deel op mijn rekening bijgeschreven zou krijgen
Aangezien ze dat ook per mail hebben toegezegd zegt mijn advocaat dat ze er nu niet meer onderuit kunnen
het zal mij benieuwen,half sept weten we meer
 
boekbros
Mike,

dat snap ik wel, en kan het ook met de strekking eens zijn; maar het is beter je ongenoegen te 'kanaliseren'.
maar nu ben ik aan het opvoeden en daar is dit forum ook niet voor.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kpn :oplichtersbende', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie