Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
kpn :oplichtersbende
|
|
mike44 |
Geplaatst op 22 August 2011, 14:58
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 16 Jul 2011 |
Wat ik al een tijdje vreesde is nu werkelijkheid geworden;ik ben een contract aangegaan met een bende oplichters en de bende heet KPN Kpn,dat vermaarde en "betrouwbare" voormalige staatsbedrijf???? JAWEL!!!!!!!!! Kpn heeft blijkbaar zoveel moeite om klanten aan zich te binden en gebonden te houden dat ze dmv louche praktijken hun klantenbestand op orde houden Op 6-7-'11 bwesloot ik mijn internet+bellen met iptv uit tebreiden van basis naar extra vanaf 7-7 ondervond ik vele problemen met de verbinding zelf en met de levering van de spullen Na vele uren bellen,volgens de rekeningen meer dan 100!!!!! uur ,kreeg ik eindelijk de gemaakte afspraken bevestigd (waarbij alle afdelingen van KPN elkaar ook evenzo vrolijk tegen spreken) en konden de ontbrekende onderdelen uit het pakket toegestuurd worden Zo gezegd ,zo gedaan ,medio juli waren alle spullen wel binnen Helaas zat er wel een rekening bij terwijl.als je op de website kijkt,er geen verzendkosten geleverd zouden worden gerekend Maar weer een belletje er aan gewaagd en het zou verrekend worden9is ook gebeurd) maar je moet er toch weer over bellen Alles aangesloten,incl het draadloos,maar helaas....... geen signaal doorgifte je kan dus dan ook niet zeggen of het je bevalt lijkt mij geen signaal,is geen beeld,is geen product,toch? Er kwam een paar dagen later wel een bevestigingsbrief over de uitbreiding,die natuurlijk op een groot aantal onderdelen niet klopte De vaste klantenkorting stond niet vermeld,de beloptie "onb.bellen avond/weekend" werd voor het gemak met 100%!!!! verhoogd (dat was NIET overeengekomen,zo kan ik ook korting geven) Maar ondertussen werkte er nog niks Na weer heeeeel veel bellen kwam er 18-8-'11 eindelijk een monteur die alles zo goed mogelijk aan de praat heeft gekregen Ik kon dus eindelijk gaan bekijken wat ik aangeschaft had Als het werkt is het leuk,daar zal ik niks van zeggen maar ik had de (vaste klanten)korting nog niet op mijn rekening gestort gekregen (dat was wel afgesproken) ook kreeg ik rekeningen van de beging Juni tot en met Aug 2011 die betrekking hadden op het vaste deel van de abonnementskosten Ik weer gebeld met de mededeling dat ik het onbehoorlijk vond ,rekeningen te krijgen voor iets dat niet werkt Kpn wil daar absoluut niks van weten wanr "het signaal werkt goed vinden ze" want dat hebben zij op een e.o.a. louche kantoortje geconstateerd Hoezo het werkt goed???? de monteur heeft zelf beaamd dat het niet werkte destijds en vind het knap als het blijft werken omdat de kabel waarschijnlijk rot is helaas heeft de beste man (waarschijnlijk ook oplichter als neven werkzaamheden),dat niet terug gekoppeld aan de MSD,waasrdoor ik geen poot om op te staan heb De man is hier 3 uur bezig geweest!!!! Heeft ie nog koffie gehad ook maar dat bakkie was met 5 minuten op dus daar kan ie al die tijd niet mee bezig zijn geweest,het was dus toch het technische probleem waar ie al die tijd mee bezig is geweest maar KPN zegt zegt: er is en er was geen probleem!!!! Ondertussen ben ik al dat gelieg,gedraai en incompetente gedoe van KPN zo zat dat ik heb gezegd dat ik op wil zeggen en van mijn contract af wil De MSD had immers al eerder verteld dat de bedenktijd pas inging als alles naar behoren werkt ,en terecht maar wat blijkt nu: De bedenktijd gaat in op het moment dat je de bevestigingsbrief krijgt waar allemaal onwaarheden en andere lulkoek in staat KPN stelt zich op het standpunt dat de bevestigingsbrief het product is waar je mee accoord gaat Als ik brieven als hobby heb en waar ik een contract mee wil kan ik wel ander ander bedrijven bedenken waar ik mee in zee wil gaan Ik betaal toch niet voor een brief,ik betaal voor een signaal KPN!!!!! en dat signaal werkt pas sinds 18-8 En dan heb ik nog een week om te bedenken wat ik wil!!!!! Maar nee,KPN misleid zijn trouwe klanten en zo hebben ze weer een stumperd aan hun zegekar gebonden KPN snapt blijkbaar niet dat ze hun eigen graf aan het graven zijn en deze ook nog zedlf langzaam vol met zand aan het gooien zijn want geen klant pikt het om zo behandeld te worden. Diezelfde klanten zullen met veel plezier hun abo opzeggen en de vlag buiten hangen als het jaar om is ;en dan hebben we het nog niet over de negatieve mond op mond reclame die op verjaardsagen e.d verteld wordt over kpn Het is slechts een kwestie van tijd voor KPN óf helemaal vlucht naar een wrme bananen republiek(waar ze zich al helemaal aan aangepast hebben) óf ovedrgenomen worden door een ander telecom bedrijf,ook terecht want een bedrijf als KPN heeft al zijn rechten verspeeld om zelfstandig in Nederland te opereren Ik heb mijn dossier inmiddels overgedragen aan de geschillencommissie en zie de uitspraak met vweertrouwen tegemoet en om ze helemaal de stront in te trappen heb ik het ook door gemaild aan Kassa en Radar Hopelijk hebben die ook weer de buik helemaal helemaal vol van die oplichters dat ze er weer een uitzending aan gaan wijden Ik zal met plezier en genoegen uit de doeken doen wat een louche club dat hele KPN is Als ik een advies mag geven: LAAT KPN HEEL VER LINKS LIGGEN EN GA GEEN CONTRACT MET ZE AAN !!!!!!!!! |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 22 August 2011, 17:58
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Houd ons op de hoogte van de uitspraak van de geschillen commissie. Om klanten te behouden moet KPN veel coulanter worden. Op de lange termijn levert dat winst op. Helaas is er alleen korte termijn denken om de aandeelhouders tevreden te stellen. |
|
|
Giant2000 |
Geplaatst op 23 August 2011, 12:11
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 492 Lid sinds: 03 Jun 2009 |
Erg jammer dat je zoveel problemen hebt met KPN. Ik zou overigens wel je emoties wat onder controle houden bij die geschillencommissie. Als je dezelfde bewoordingen gebruikt als je hier doet dan zou ik mij zo kunnen voorstellen dat je acties geen doel zullen bereiken. |
|
|
boekbros |
Geplaatst op 23 August 2011, 12:21
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 16 Feb 2010 |
KPN en zo kennen die bedreigingen van Kassa, Radar natuurlijk wel zo langzamerhand en die tv-programma's kijken ook wel uit elke uitzending weer gefrustreerde klanten te presenteren. Hooguit maken ze een lijstje van klachten, waar niemand iets mee kan/wil (doen). Verder ben ik het met Giant eens. Maar ja, je moest je ei kwijt. Jammer dat het zo moet, daarvoor is dit forum niet. Gooi dan wat oud serviesgoed tegen de muur. Let maar eens op hoe opgelucht je daarna bent... |
|
|
mike44 |
Geplaatst op 23 August 2011, 12:23
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 16 Jul 2011 |
als je een keer of 7 van alles toegezegd krijgt en een keer of 8 alles weer terug gedraaid door een 15 tal verschillende mensen ,ga je wel erg twijfelen aan de goede bedoelingen van KPN Dit gedrag verwacht je van een telecom aanbieder die in de kantlijn opereert maar niet van een bedrijf als KPN Ik ben een redelijk mens en heb veel geduld maar als KPn mij beticht van onzin verhalen over onzin toezeggingen en nog belachelijker afspraken (die toch echt gemaakt zijn met de verkoop/retentie afdeling) dan voel je je behoorlijk genaaid zelfs de monteur die hier 3uur is geweest ontkennen ze gewoon;het is gewoon een zooitje daar ik heb de afgelopen maanden een dikke 70 medewerkers gesproken en allemaal zeggen ze iets anders en iedereen hanteert andere procedures Bij KPn zijn ze gewoon volledig de weg kwijt Maar toen ik KPN mededeelde dat ik mijn probleem aan de geschillencommissie had voorgelegd kwam er gisteravond voor de 8e x!!! de toezegging dat alle gemaakte kosten vergoed zouden worden en ik een groot deel op mijn rekening bijgeschreven zou krijgen Aangezien ze dat ook per mail hebben toegezegd zegt mijn advocaat dat ze er nu niet meer onderuit kunnen het zal mij benieuwen,half sept weten we meer |
|
|
boekbros |
Geplaatst op 23 August 2011, 13:06
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 16 Feb 2010 |
Mike, dat snap ik wel, en kan het ook met de strekking eens zijn; maar het is beter je ongenoegen te 'kanaliseren'. maar nu ben ik aan het opvoeden en daar is dit forum ook niet voor. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kpn :oplichtersbende', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie