obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Lengte Cat 5 kabel
nevado
Ik ben van plan om interactieve tv te nemen. Nu zal de afstand van de modem tot de tv ontvanger rond de 15 mtr zijn, is dat een probleem ?
 
Jillie
Hallo,

15 meter kabel moet geen probleem zijn.
Maar volgens mij krijg je bij interactieve tv een gratis draadloze verbindingset. En anders krijg je de mogelijkheid om die mee te bestellen. Kost bijna net zo duur dan 15 meter kabel en stekkertjes als je goede kwaliteit kabel neemt.

Groetjes jilles
 
nevado
Het kost € 30,- voor de draadloze set, maar is het uiteindelijke resultaat, (beeldkwaliteit ) hetzelfde ?
 
Jillie
De beeldkwaliteit is hetzelfde als bij een kabel. Het voordeel van de set is dat je de kabel niet hoeft te trekken en eventueel weg te werken.

IK heb de set ook en werkt perfect. Inpluggen en het werkt meteen

Groetjes jilles
 
Julius Caesar
Ik heb geen ervaringen met de set die KPN levert, maar met de set die ik zelf heb maakt het niets uit of het via de kabel of via een draadloze set gaat.
 
nevado
Heeft de afstand van de box naar het stopcontact en of de stopcontacten op dezelfde stroomgroep staan nog enige invloed ?
 
Jillie
nee, je kunt alle stopcontacten in huis gebruiken. het maakt dus niet uit op welke groep ze zitten. het signaal gaat in je huis tot de meter.

groetjes, Jilles
 
nevado
Jilles en anderen , bedankt voor jullie reacties, ik ga de boel bestellen.

Gr
Hans
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lengte Cat 5 kabel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 dec 2018
High-end kabel Frequently Asked Questions : 20 04 dec 2015
Lijnfouten: afstand of slechte kabel? Snelheid : 15 08 dec 2014
ouderwetse telefoon kabel. Frequently Asked Questions : 4 18 jun 2014
UTP kabel fout bij levering Experiabox 8 en 9 KPN Nieuws : 1 21 apr 2014
Advertentie