obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG789vn PPTP instellen mogelijk..?
Jerome2010
Is het mogelijk om PPTP in te stellen op dit model-router..?

Om te gebruiken voor een VPN server

Hiermee zou ik vanaf me mobiel me dreambox thuis kunnen aansturen en streamen etc.
De optie om een poort te forwarden werkt helaas niet , dit zie ik continu staan in het logboek

Aug 13 09:22:57 PPTP tunnel () down
Aug 13 09:22:57 PPTP tunnel () up


alle tips zijn welkom xD

M.v.g
 
Jerome2010
Ok.. jaah

Jammer weer dit .. via wifi idd perfect maar we willen het nartuurlijk via het 3g netwerk laten lopen met vlc
Dat betekent dat we volgende maand maar gaan overstappen .. ik heb het ook helemaal gehad met die kpn firmware
 
Jerome2010
Jaah ik ga der nog even meespelen ..

Ik zit vast bij het gedeelte met de VPN login .. '' kan helaas niet verbinden''' username / ww is goed ingesteld
incl. me dyndns server-naam

Kpn heeft dat soort grapjes gewoon liever niet .. als ik het toch aan de praat krijg dan zal ik dat posten

m.v.g

fijn weekend
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG789vn PPTP instellen mogelijk..?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing : 14 25 apr 2017
Foscam C1 camera op experia box instellen Algemeen : 2 22 mrt 2017
Hoe instellen roterende IP nummers? Helpdesk : 4 21 mrt 2017
Beperkingen instellen internetgebruik? Hardware instellingen : 2 28 sep 2015
Is bestaand netwerk mogelijk achter Experiabox v9? Eigen netwerk : 10 11 jun 2015
Advertentie