obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
MijnKPN storing?
duurmanbellen
Ik kan sinds een paar dagen niet meer inloggen in MijnKPN. Elke keer als ik inlog kom ik weer op de inlogpagina uit.
Eerst gebeurde dat alleen als ik naar Mijn rekening ging nu kom ik er helemaal niet meer op.

Is hier iets over bekend??
 
Henk2304
Ik heb dit een paar jaar geleden ook wel eens gehad. Bleek dat ze (automatisch?) een nieuw account voor mij hadden aangemaakt en daarheen alle abonnementen hadden verplaatst. Meer duidelijkheid kreeg ik toe via de servicedesk.
Gewijzigd door Henk2304 op 10 augustus 2011, 21:16
L8r, Henk
 
duurmanbellen
ben er achter dat dit alleen met Firefox is, met explorer heb ik er geen last van....vreemd.

Probleem ligt dus niet bij KPN denk ik.
 
lucky72
ik heb ook firefox als internet , als ik wil inloggen heb ik van dat gene geen last , probeer eens firefox opnieuw te installeren of een update binnen te halen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'MijnKPN storing?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Storing internet en email KPN Internet Storing : 2 16 feb 2017
KPN storing op IPv6 en port-forward KPN Internet Storing : 1 04 feb 2017
FOX Sports storing? Het is einde contract. KPN Nieuws : 1 05 aug 2016
Advertentie