obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
digitenne en led tv
Frans
Wie kan mij helpen: Sinds enkele dagen in het bezit van de samsung led tv, de uitgangen van de tuner digitenne alleen aan te sluiten via de tulp pluggen .Op de televisie zitten verder een rgb, hdmi en glasaansluiting. Maar ik ben niet te vreden over het beeld is er nog een andere mogelijkheid om de tuner van digitenne aan te sluiten. En dan de radio, je kunt niet meer zien op de tuner van de home cinema set welke zender er op staat , is dit te verhelpen??

Frans
 
edbaart
hallo hans
ik heb ook een led tv van samsung nl de ue 46b 7000,aan de achterzijde zit een Ci poort hier doe een cam module in die geschiktis voor dvb t ontvangst[tekoopp bij kpn of een conax module te koop bij sat shops] deze module schuif je in het ci slot met de digitenne smart card en je kunt digitenne kijken zonder de decoder van digitenne,en je kunt alles regelen met de afstandbediening van de samsung en een perfect beeld zeker voor digitenne!!. vrg ed baart
 
Frans
Top Ed, bedankt, ik ga vanmiddag nog naar de primafoon voor zo,n module en ben ik gelijk van die kabeltjes verlost

Gr Frans
 
Frans
Nou Ed, ik heb gisteren een cam module gekocht en dat werkt perfect, je kunt inderdaad de afstandsbediening gebruiken van de tv maar het werkt ook beter en minder kabeltjes en beter beeld en geluid

Bedankt voor de tip
 
edbaart
Hallo Hans
Graag gedaan,wat vind jij van de kijkhoek van de led tv,dus het beeld van opzij gezien?ik vind het niks.Hiervoor had ik een plasma scherm,van 6 jaar oud.de kijkhoek was perfect,ook het beeld van deze nieuwe schermen is maar een ietsje beter dan mijn oude plasma,alleen de helderheid is beter.Ga proberen hem weer weg te doen en de nieuwe plasma van samsung te kopen.Deze is ook maar 3 cm dik.maar het probleem is ,dat ik er na 3 weken inbezit te hebben er nogmaar 1400euro voor kan krijgen terwijl ik er 1890 voor betaald heb .vrg Ed
 
Frans
Ed, dit is de eerste led tv van ons en ik vind juist de kijkhoek meevallen t.o.v. lcd scherm. Mijn dochter heeft een plasma tv en ook daar valt mij de kijk hoek tegen. Maar inderdaad het mooiste beeld is toch als je er zo recht mogelijk voor zit. Ja door dat de productie op gang komt, waardoor de prijzen dalen krijg je er inderdaad veel minder voor terug. Is het niet iets om hem op een beugel te hangen die je kunt verdraaien??
 
janmens
Hoi Ed en Frans,

ik heb zelf ook een nieuwe Samsung Led tv en daarin ook de kaart van KPN gestopt om van dat kastje af te zijn.

Nu is mijn vraag hoe kan ik nu dingen opnemen? Hoe hebben jullie dit aangesloten?
Toen ik nog via het kastje keek kon ik zelfs 2 tv er op aansluiten. via de scart en 1 via de kabel. Zou dat graag nu weer willen doen maar heb nog niet uitgevonden hoe ik dit kan doen.

Misschien hebben jullie een oplossing?
 
edbaart
aangezien ik tevens het scherm heb aangesloten op een sateliet ontvanger,dit om hd uitzendingen te kunnen kijken via de schotel ,kan ik over dit probleem met digitenne geen zinnig antwoord geven.ik heb digitenne erbij voor mijn vrouw en kinderen omdat dit voor hun eenvoudiger is dan iedere keer de sat ontvager te moeten inschakelen en/, anders is de enige mogelijkheid om de digitenne decoder ook te activeren ,je mag maximaal 3 smartcards van digitenne op 1 abbonement dus plaats de decoder op een plek waar hij uit het oog is en neem hiemee op ,en kijk het later via de scart op de samsung af verbind hier de decoder mee,maar mischien is er wel een betere oplossing! kijk in de gebruiks aanwijzing[.tussen haakjes] is het niet een beetje zonde om op zo,n mooie scherm alleen maar naar digitenne te kijken? hd is zoveel keer mooier!!!!!. vrg ed
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitenne en led tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
digitenne twintuner Frequently Asked Questions : 2 17 mrt 2014
Advertentie