Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Vermissing blackberry
|
|
klantKPN |
Geplaatst op 17 July 2011, 11:38
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 17 Jul 2011 |
Hallo, ik ben mij blackberry kwijtgeraakt tijdens de terugreis vanuit vakantie, heb gelijk mijn abonnement geblokkeerd door te bellen met andere gsm. Nu heb ik geen telefoon meer maar wel een duur abonnement van ongeveer 40 euro per maand. Kan geen aangifte doen in Nederland, en geen tijd meer gehad in buitenland. Hoe kan ik toch het abonnement laten vervallen/wijzigen zonder al te veel poespas zoals rechtsbijstand inschakelen. Heb nu een 2 jarig abonnement en moet nog anderhalf jaar. Had een extra verzekering bij aankoop Blacberry á 8 euro per maand, heb een reisverzekering maar geen vergoed de schade zonder aangifte bewijs. Aub tips. bijvoorbaat dank Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 23 2011 13:26:30: geen reacties? Gewijzigd door klantKPN op 23 July 2011, 12:26 |
|
|
TokkieTokkie |
Geplaatst op 23 July 2011, 14:15
|
Activiteit Berichten: 288 Lid sinds: 22 Mar 2010 |
Alsnog aangifte doen, anders pech. |
|
|
Banksy |
Geplaatst op 26 July 2011, 19:36
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 26 Jul 2011 |
Wat TokkieTokkie zegt, Aangifte doen, politie kan het toestel meestal traceren via een IMEI nummer zodra er word gebeld via het toestel. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vermissing blackberry', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Klacht over Exchange Online i.c.m. Blackberry | Algemeen | : 1 | 27 Oct 2011 |
Advertentie