obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » Programma aanbod
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
 Onderwerp afdrukken
JimJam Digitenne KPN
chrisje163
Goeiedag,

Ik ben hier voor het eerst, maar ik heb al lange tijd een vraag.

Is JimJam ook beschikbaar voor Digitenne? Het is zo'n leuk programma, maar ik heb voor mijn peuter weinig TV op Digitenne.
Is het mogelijk om voor Digitenne ook een kidspakket te maken?

Wij wonen op een bungalowpark, en het is helaas niet mogenlijk om Interactive TV te nemen. Geen ontvangst, dat hebben we al uitgezocht in de KPN winkel.

Vriendelijk bedankt alvast!
 
Giant2000
JimJam is op dit moment niet beschikbaar op Digitenne.
Misschien wat voor KPN om dat in plaats van het itv promo kanaal te doen, die staat nu toch al wekenlang op zwart.
 
chrisje163
Ja, wat een goed idee!!!! Ik had idd gezien dat het beeld zwart was....
 
Nijpels
Ik heb JimJam en studio100 tv ook in de gids zien staan maar als ik deze wil zien krijg ik de melding dat ik hiervoor niet ben aangemeld?
Wij hebben het pluspakket erbij.

Of zitten deze zenders in een ander pakket?

Groetjes
Claudia
 
chrisje163
Is er voor digitenne een plus pakket?

Ik weet het allemaal niet,
Ik hoop toch op een leuke kinderzender...want nu de vakantie eraan komt, is er niks voor mijn uk op de tv. Niet dat iemand daar wat aan kan doen hier, maar ik dacht: vragen staat vrij!
 
Nijpels
Sorry ik had iets duidelijker moeten zijn in mijn vorige bericht. Beneden hebben wij interactieve tv met het pluspakket. boven hebben we digitenne.

met Interactieve tv kan ik geen jimjam/studio100tv bekijken.
 
Giant2000
O, op die fiets.
Sinds de update kan je in het profiel (blauwe knop in de gids mode) naast je eigen gemaakte, nu ook kiezen tussen "alle zenders" en "geabonneerde zenders". Waarschijnlijk staat die van jou op de eerste. Zenders waar geen abonnement op is zijn anders gekleurd.
Overigens is JimJam in juli dacht ik gratis te ontvangen op kanaal 20.
 
Henk2304
De kinderzenders zitten toch in een kinderpakket en niet in het Pluspakket? Dat verklaart waarom je ze niet kunt ontvangen hoewel he het Pluspakket hebt. Nog maar een abbootje erbij Wink
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'JimJam Digitenne KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
digitenne twintuner Frequently Asked Questions : 2 17 mrt 2014
Advertentie