Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
te hoog beveiligings niveau wifi experiabox
|
|
jeroen leijse |
Geplaatst op 12 July 2011, 10:55
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 12 Jul 2011 |
experia box 7519 isdn Ik heb problemen met het hoge beveiligingniveau van WPA-PSK niveau een squeeze box ( logitech classic) werkt niet op dit niveau maar wel op WPA2 +AES 1 verouderde laptop werkt ook niet standaard installeerd de installatie cd dit op WPA-PKS niveau of anders de keuze van WEP dit niveau lijkt mij niet meer wenselijk vandaar deze vraag hoe kan ik de instellingen van deze experia box op het beveiligings niveau krijgen van WPA2 +AES via het menu http://192.***.*.*** wlan security |
|
|
Moses 35i |
Geplaatst op 13 July 2011, 00:35
|
Activiteit Berichten: 99 Lid sinds: 07 Sep 2010 |
Al eens gedacht aan het downloaden/updaten van je huidige wireless drivers naar de laatste versie geschikt voor je besturings systeem (laptop) en/of de nieuwste firmware voor je Squeeze Box (en drivers/management-utils als die er zijn)? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'te hoog beveiligings niveau wifi experiabox', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Via WiFi naar vast netwerk | WiFi | : 2 | 08 Aug 2024 |
WIFI verbinding | Algemeen | : 2 | 30 Apr 2022 |
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
WIFI mysterie | Algemeen | : 4 | 05 Jan 2021 |
WiFi valt weg | Algemeen | : 6 | 14 Jun 2020 |
Advertentie