Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
Digitenne slechte ontvangst
|
|
erwin99 |
Geplaatst op 11 July 2011, 11:51
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 25 Jan 2011 |
Ik heb interactieve tv in de woonkamer en Digitenne in de slaapkamer (op 1 verdieping) Interactieve tv doet het goed, maar in de slaapkamer waar het digitenne kastje + ontvanger staat is het beeld erg slecht! Het beeld blokt en staat stil, heb geprobeerd de ontvanger dichterbij de kpn experia box te zetten, maar werkt niet. In het begin was hij goed. Hoe krijg ik een betere ontvangst via digitenne? groetjes |
|
|
Giant2000 |
Geplaatst op 11 July 2011, 13:07
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 492 Lid sinds: 03 Jun 2009 |
Ontvangst van Digitenne gaat niet via de Experiabox maar door de lucht, extern, via de tv torens. Je moet de antenne dus op één van die masten richten. Hier een overzicht: http://radio-tv-nederland.nl/dvbt/digitenne-kpntv.html |
|
|
Henk2304 |
Geplaatst op 11 July 2011, 20:09
|
Expert » Noordoostpolder » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox V10 H369A » Interactieve TV Berichten: 331 Lid sinds: 31 Jan 2011 |
Ik heb bij de KPN-winkerl een buitenbevestigingssteun voor de antenne gehaald (kost ongeveer € 8, incl.10 m kabel) en daarmee de antenne buiten opgehangen. Had een redelijk beeld (met de antenne binnen) heb nu een goed tot zeer goed beeld.
L8r, Henk
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitenne slechte ontvangst', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
slechte wifi verbinding op 1 PC | WiFi | : 4 | 18 Jan 2018 |
Digitenne | Algemeen | : 2 | 22 Nov 2016 |
Slechte verbinding + vreemd spectrum | KPN Internet Storing | : 9 | 11 Aug 2016 |
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 13 Mar 2016 |
EPG Digitenne loopt achter | KPN Televisie Storing | : 2 | 29 Jan 2016 |
Advertentie