Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Kpn TD
|
|
elitehunter |
Geplaatst op 18 April 2009, 23:02
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 18 Apr 2009 |
Ik heb 24 maart 09 adsl premium besteld bij kpn. Installatie pakket (modem) en brief heb ik woensdag in ontvangst mogen nemen. Oplever datum is 24 april. Ik belde woensdag kpn op. Tot mn vreugde kreeg ik te horen dat het signaal vrijdag (17-04) actief zou zijn. Vrijdag had ik geen signaal en belde ik gelijk kpn op (11:00 uur). Heb de td gesproken, ze konden niet zeggen welke dagdeel het signaal actief zou zijn. Vrijdag avond nog een keer gebeld met de td, hoogstwaarschijnlijk vrijdag nacht. Zaterdag ochtend steeds geen signaal. Weer gebeld met de td van Kpn. Het verhaal uitgebreid uitgeldegd. Volgends de td is dit niet waar, hij kon zich niet voorstellen dat zijn collegas dit hebben toegezegd. M.a.w. ik ben een LEUGENAAR. Annuleren kon ook niet, moest binnen 7 dagen. Ik voel me genaaid. De eerste 3 maanden heb ik 50% korting. Daarna zet ik m om in de goedkoopste abonement. Daarna koop ik mn contract af en ga naar een andere provider waar ik niet genaaid word. Gr. |
|
|
Sanchez999 |
Geplaatst op 19 April 2009, 10:15
|
Activiteit Berichten: 56 Lid sinds: 08 Oct 2008 |
ola, begrijp dat het gesprek misschien niet al te netjes verlopen is en dat de datum van 17e niet klopt maar oplever datum is officeel pas 24 april. Aangezien dit forum bedoeld is voor vragen en ondersteuning snap ik niet echt waar je met dit bericht heen wilt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kpn TD', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie