obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Probleem met SpeedTouch 780 WL
aduiker
Mijn vader van 82 heeft problemen met zijn modem. Zijn modem is niet bereikbaar vanuit zijn pc en er worden geen ip-adressen uitgedeeld, of te wel internet is niet beschikbaar.

Afgelopen zaterdag heb ik de servicedesk gebeld en zijn alle stappen doorlopen. Het resultaat is dat KPN zegt dat de lijn tot en met de modem goed is. De enige mogelijkheid was nog de netwerkkabel tussen de pc en de modem. Ook zou een reset van de modem kunnen helpen.

Deze modem heb ik zaterdag gereset en zondag heb ik een werkende laptop en netwerkkabel mee genomen om uit te sluiten of het aan mijn vaders pc lag. Zoals verwacht kreeg de laptop dus ook geen ip-adres en was de modem nog steeds niet bereikbaar.

Vandaag heeft mijn vader (oh gossie) met de helpdesk gebeld en is ongetwijfeld dezelfde procedure door gegaan. Conclusie van KPN is dat de modem goed is!

Dus pc is goed, de bekabeling is goed, de modem is goed en toch geen ip-adres en dus ook geen internet! Sad

Hoe kom ik uit deze pad stelling????

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 05 2011 11:14:57:
Niemand tips of aanwijzingen of hebben jullie wat meer info nodig?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 12 2011 16:40:19:
Ten einde raad maar een storingsmonteur langs laten komen. Die heeft geconstateerd dat eigenlijk alles goed is, maar het toch niet werkt. Fijn he?

Hij heeft een andere SpeedTouch 780 WL neergezet en nu werkt alles weer als een zonnetje Smile
Gewijzigd door aduiker op 12 juli 2011, 16:40
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met SpeedTouch 780 WL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk : 5 08 aug 2016
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten : 3 15 apr 2016
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router : 11 06 jun 2015
Advertentie